هشدار Prescient DeFi مادر Crypto: “مردم می توان پول زیادی از دست بدهند”

مالی غیرمتمرکز (DeFi) در چند روز بیشتر در کانون توجه قرار گرفته است، اما متأسفانه، برای همه اشتباه بوده است.

برپتو اساسی، BeInCry این فرصت را داشت که درست قبل از DeFi بود.

 

کمیسیون پیرس هشداری را به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال صادر کرد و گفت که افراد زیادی پول به دست می آورند. با این، باید مراقب باشند و بدانند که می توانند چیزهای زیادی را از دست بدهند.

او یک بیانیه هشدار دهنده دیگر از دیدگاه یک ارائه کننده ارائه کرد، این بود که به این فکر کنید که چگونه در مورد کاری که انجام می دهید اعمال می کنید.

طبق گفته Crypto Mom، رشدی که در DeFi چیزی جز “حیرت انگیز” نیست. به گفته او، جالب ترین چیز در مورد DeFi این است که مردم در حال حاضر در بررسی انواع عوامل مالی هستند که تعیین می کنند چگونه می توان یک سیستم را به روشی غیرمتمرکز بدون راه اندازی کنند.

این برای تنظیم‌کننده‌ها چالش برانگیز است. کمیسر پیرس توضیح داد:

از ما به عنوان تنظیم کننده می‌خواهد که به نقش خود فکر کند: اگر واقعاً جوامع مالی غیرمتمرکز دارند، آیا کنترل‌کننده‌های کنترلی خود را به عنوان بخشی از کاری که در DeFi انجام می‌دهند می‌سازند؟ آیا قراردادهای هوشمند نقش تنظیم کننده را بازی می کنند؟

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/blockchain-training/

این حرکت DeFi اولین باری است که همه این قراردادهای هوشمند درهم تنیده را داریم. و هیچ کس واقعاًً عوامل خطر را نمی‌داند، به ویژه صحبت از قیمت Ethereum می‌شود.

Security vs. Utility Token

یکی از مشکلات بین جامعه ارزهای دیجیتال و SEC طبقه بندی ارزهای دیجیتال بوده است. کارآفرینان هنوز نمی دانم که آیا پروژه آنها به عنوان امنیت طبقه بندی می شود یا خیر. یا توکن ابزار توسط تنظیم کننده.

و در حالی که دوران اوج ICO ها آمده و رفته است، توکن های جدید در حال راه اندازی هستند، از جمله هایی در فضای DeFi که در آن انتشار توکن در حال افزایش است. کمیسر پیرس گفت:

سوال “منیت چیست؟” بسیار زنده است. بسیاری از مردم هنوز این سؤالات را دارند و پروژه های خود را در حالت تعلیق دارند و نمی فهمند که آیا قرار است توکن آنها را به عنوان عرضه بهادار در نظر گرفته شود یا خیر. این برای پلتفرم‌های موضوعی که سعی می‌کنید بفهمند چه چیزی را می‌دهند یا نه، بسیار مهم است.

طبق گزارش Crypبه مادر، پروژه های رمزنگاری هنوز در جستجو هستند تا بفهمند چگونه از همان ابتدا کارها را به روش صحیح انجام دهنده انجام دهند. آن‌ها می‌خواهند بدون نگرانی در مورد موضوع کار کنند.

من فکر می کنم کار زیادی در حال انجام است، نه اینکه فقط به کنترل نظارتی فکر کنم.

امیدوارم کار بهتری در ایالات متحده انجام دهید تا یک قانون قانونی را انجام دهید که مردم را در نوآوری در اینجا راحت تر انجام دهید. ما همیشه کشوری هستم که واقعاً از نوآوری استقبال کرده است. سپس این سوال وجود دارد که تجارت در کجا اتفاق می افتد. اما به همین دلیل است که ما باید قوانین روشنی در مورد اینکه چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری نمی توانید انجام دهید، انجام دهید. در نهایت چیزی که من بیشتر نگران آن هستم زمانی است که می‌شنوم نوآوری در حال حرکت به خارج از کشور است زیرا مردم در مورد آنچه می‌توانند در اینجا انجام دهندگان خیلی نامطمئن هستند. همچنین پروژه‌های راه‌اندازی که نمی‌توانند در ایالات متحده مشارکت داشته باشند، به یک موضوع تبدیل شده است.

Crypto Dad و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

در حالی که چین در حال آزمایش ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC) است، یوان الکترونیکی، فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا در گرد و غبار رها شده است.

کمیسیون پیرس به یکی از چهره‌های آشنا اشاره کرد که در آنجا به دنبال یک CBDC ایالات متحده است – همتای کریپتو او و رئیس سابق CFTC کریس جیانکارلو، همچنین به عنوان پدر رمزنگاری شناخته می‌شوند.

پدر رمزنگاری ایده دلار دیجیتال را مطرح می کند. کار در بخش خصوصی در حال انجام است و فدرال رزرو نیز در مورد آن صحبت کرده است. یک چیز زیبا در تنظیم کننده SEC این است که یک دلار دیجیتال بسیار خارج از محدوده اختیارات من است. بسیاری از آزمایش‌های ارزهای دیجیتال بانک مرکزی هستند و این امر ممکن است ناپذیر باشد که مردم ایالات متحده نیز این کار را انجام می‌دهند.

در همین حال، با توجه به اینکه باید در صنعت ارزهای دیجیتال با سرعت حلزون حرکت می کند، ظهور همه گیری COVID-19 در جبهه رقابت کمکی نکرد.

اگر کلاسی وجود داشته باشد که به عنوان فرار بوده است بیت کوین، آن سهام است. اما این معنی نیست که رمزارز دیگری در رادار SEC نیست. کمیسر پیرس اظهار داشت:

من فکر می‌کنم از توجه‌ها به دلیل همه‌گیری و تأثیرات مرتبط با آن در بازار و اقتصاد منحرف شد. و بنابراین باید کارهایی مانند صدور امداد موقت انجام شود. ما سوالات زیادی در مورد کار از خانه دریافت کردم. ما به عنوان یک آژانس به طور کلی از خانه کار می کنیم. ما همچنین یک قوانین بسیار فعال داریم که ربطی به ارزهای دیجیتال ندارد، فقط قوانین عادی بازار است. و بنابراین، چیزهای زیادی در جریان است. گفتنی است، با اندازه بازار کریپتو، می‌توانم بگویم که ما منابع بسیار کمی را به این موضوع می‌پردازم و در مورد مسائلی که می‌کند اختصاص می‌دهیم، فکر می‌کنیم.