سوالات ترفندی در مصاحبه شغلی

 

خلاقیت و نوآوری

معمولاً شخصیتی که نامزد انتخاب می کند، فردی است که او ، او را تحسین می کند، بنابراین می توان چندین نامزد را حذف کرد.

این سوال به استخدام کنندگان اجازه می دهد تا دریابند که متقاضی به چه چیزهایی اهمیت بیشتری می دهد و آنها را تشویق می کند تا از دیدگاه خود دفاع کنند، چه چیزی کاربردی و مفید برای جزیره انتخاب کنند یا چیزی شخصی و احساسی.

استخدام

اگر نامزد شکارچی را انتخاب کند، استخدام کنندگان می دانند که آنها یک رهبر و یک فرد جاه طلب هستند. اگر گردآورنده را انتخاب کنند، نامزد کسی است که کار گروهی را ترجیح می دهد و سخت کوش است.

هنگام تعیین مشخصات متقاضی، ارجاع به خاطرات گذشته ممکن است اطلاعات قابل اعتمادتر و صادقانه تری نسبت به اطلاعات فعلی ارائه دهد.

این سوال نشان می دهد که آیا نامزد نسبت به مافوق خود صادق است یا خیر. پیشنهاد یک سوال راهی برای به چالش کشیدن کار مصاحبه کننده است، اما همچنین نشان می دهد که داوطلب بر برخی موقعیت های استرس زا کنترل دارد.

اگر می توانستید انتخاب کنید، شغل رویایی شما چه خواهد بود؟

صداقت متقاضی در اینجا لازم است، و همچنین تعهد آنها به شرکت.

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

انرژی منفی چیست ؟چگونه خود را از انرژی منفی پاکسازی کنیم

به من به عنوان مصاحبه گر در مقیاس ۱ تا ۱۰ چه امتیازی می دهید؟

یک موقعیت فوق العاده استرس زا که نشان دهنده صداقت و پاسخ متقاضی به امکان ارزیابی برتر است.

پاسخگویی، منطق و مهارت های تحلیلی، همه در فضایی متشنج و ناراحت کننده. چگونه باید پاسخ دهید؟ مهم است که بدانید زاویه تشکیل شده ۷.۵ درجه است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   مرغوب ترین آهن در ایران

در این صورت هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. این در مورد این است که ببینیم نامزد از دیدگاه خود در مورد موضوعی دورتر از موضوع اصلی مصاحبه دفاع می کند، مگر اینکه مصاحبه ناسا باشد.

یکی دیگر از سوالات دشوار برای پاسخ، اما سوالی که نیاز به تخیل، بداهه نوازی و برخی توانایی های تحلیلی دارد –

هدف این سوال تجزیه و تحلیل الگوهای رفتاری نامزدها و یافتن اینکه آیا شخصیت آنها با فرهنگ شرکت و تیم مطابقت دارد یا خیر. پاسخ درستی وجود ندارد، فقط صادق باشید.

آیا فکر می کنید آدم بامزه ای هستید؟

مراقب این سؤال باشید، زیرا اگر پاسخ «بله» را بدهید، سؤال بعدی معمولاً درباره گفتن یک جوک است. بهتره آماده باش

احمقانه ترین کاری که تا به حال انجام داده اید چیست؟

این سوال معمولاً در پایان مصاحبه پرسیده می شود، زمانی که فضا برای شناخت ماهیت واقعی نامزد و سبک داستان گویی آنها در طول مسیر آرام تر است. مراقب خاطرات و حکایات دیوانه کننده ای باشید که در بسیاری از موارد برای مردم هزینه های شغلی را به همراه داشته است.

بداهه گویی، توانایی پاسخ دادن به یک مشکل، همه اینها تحت فشار یک همکار که در چشمان شما نگاه می کند. راه حل؟ نفس عمیق بکشید، مکث کنید و به این فکر کنید که واقعاً در این موقعیت چه کاری انجام می دهید.

سوالات ترفندی در مصاحبه شغلی