مشاهده نتایج لاتاری ۲۰۲۵ گرین کارت امریکا

افرادی که برای قرعه کشی لاتاری ثبت نام می‌کنند، باید برای دیدن نتایج به سایت مرجع برگزار کننده این قرعه کشی بروند. یکی از سوالاتی که افراد در این باره می‌پرسند این است که تاریخ اعلام این نتایج کی هست؟ همچنین افراد به دنبال راهی راحت‌تر برای اطلاع از نتایج لاتاری ۲۰۲۵ هستند. این را بدانید که تمامی این موارد قرار است در این مطلب مورد بحث قرار گیرند. اگر شما هم نحوه مشاهده نتایج لاتاری ۲۰۲۵ گرین کارت امریکا برایتان سوال است؟ این مطلب برای شماست. به شما خواهیم گفت که این نتایج را چطور بررسی کنید؟ با ما همراه باشید.

نتایج گرین کارت ۲۰۲۵ را از کارت سبز بخواهید

اگر به دنبال راهی بی‌دردسر برای اعلام نتایج گرین کارت ۲۰۲۵ هستید، ما درخدمت شما هستیم. ما در وب سایت خود تمامی امور مربوط به مهاجرت آمریکا، از جمله نتایج لاتاری را پوشش می‌دهیم. در این صورت دیگر نیازی نیست که به سایت رسمی مرجع برگزار کننده لاتاری بروید. شاید تصور کنید که نیازی به بازدید از سایت ما هم نیست. اما این تصور اشتباه است. چرا که حتی درصورتی که برنده لاتاری هم شوید، هیچ گونه پیامک و یا ایمیل برای شما ارسال نمی‌شود. حتی یک تماس کوتاه نیز از سو ینهاد برگزار کننده لاتاری با شما گرفته نخواهد شد. بنابراین نباید اجازه دهید که این شانس بزرگ برای شما از دست برود. همچنین می‌بایست برای مراحل بعدی برنده شدن در لاتاری هم مشورت‌های کافی دریافت کنید. اما درباره تاریخ‌های اعلام نتایج و بررسی پرونده لاتاری در ادامه برای شما صحبت خواهیم کرد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   فروشگاه اینترنتی مک دارو – داروخانه شبانه روزی آنلاین

نتایج لاتاری گرین کارت ۲۰۲۵ چه زمانی اعلام می‌شوند؟

طبق آخرین موارد مطرح شده، نتایج لاتاری ۲۰۲۵ قرار است در روز ۴ می‌۲۰۲۵ اعلام شود. معادل شمسی این تاریخ برابر با ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ است. این را بدانید که بین تاریخ پایان ثبت نام گرین کارت و همچنین اعلام نتایج فاصله‌ای شش ماهه وجود دارد. از سوی دیگر شما باید تاریخ بررسی پرونده‌های لاتاری را هم درنظر داشته باشید. این تاریخ معمولا در تاریخ ۳۰ سپتامبر هر سال تمام می‌شود و افراد برای لاتاری همان سال به سفارت فراخوانده خواهند شد. مثلا درتاریخ ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۲۵، پرونده‌های مربوط به لاتاری ۲۰۲۴ بررسی‌شان به پایان خواهد رسید. افراد درست بعد از این تاریخ باید خود را برای دعوت شدن از سوی سفارت آمریکا آماده کنند. ما در مسیر هریک از گام‌های بعد از برنده لاتاری شدن کنار شما هستیم. از تهیه و ترجمه فرم‌ها گرفته تا تعیین وقت پزشک معتمد و….