نکات ضروری که قبل از خرید املاک باید در نظر گرفته شود

املاک

 

خانه‌ها همچنان در زمان نزدیک به رکوردی به فروش می‌رسند، به طوری که میانگین تعداد روزهای مورد نیاز برای فروش یک خانه تک‌خانواری در کالیفرنیا تنها یک روز نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد، از هفت روز در آوریل 2021 به هشت روز در آوریل 2022.

در این مقاله، پیش از پرداختن به برخی از قوانین مربوطه در این زمینه، به معنای مسکن فرصت‌های برابر و مسئولیت‌هایی که برای همه طرفین معامله ملکی ایجاد می‌کند، خواهیم پرداخت. سپس به این خواهیم پرداخت که اگر مشکوک به تبعیض هستید چه کاری باید انجام دهید. در نهایت، نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید سازمان‌هایی را شناسایی کنید که از فرصت‌های برابر مسکن حمایت می‌کنند.

ملک مسکونی فقط شامل خانه های تک خانواده یا خانه های تا چهار واحد می شود. معمولاً فقط خانواده ها یا افراد آنها را اجاره می دهند. اما املاک تجاری (CRE) به طور کلی برای اهداف تجاری، از جمله پنج یا بیشتر واحد است.

هنگامی که در حال شکار خانگی هستید ، ممکن است با یک جامعه محدود شده روبرو شوید. این بدان معناست که قوانین خاصی در جامعه وضع شده است تا اقداماتی را که صاحبان املاک می توانند با خانه و زمینی که در آن ساخته شده است محدود کنند. اما محدودیت های سندی دقیقاً چیست و چگونه کار می کند؟ بیایید برخی از رایج‌ترین محدودیت‌های مربوط به سند را مرور کنیم و اگر خانه‌ای با آن بخرید، چه معنایی ممکن است برای شما داشته باشند.فکر می کنید درآمد شما توانایی شما را برای خرید خانه محدود می کند؟ مقدار پولی که به دست می آورید نقش کمتری در گرفتن وام مسکن از آنچه فکر می کنید بازی می کند. بیایید ببینیم که چگونه درآمد در تعیین میزان نیاز شما برای خرید خانه و یافتن خانه مناسب شما نقش دارد.

هنگام خرید خانه، احتمالاً باید پولی را که برابر با درصدی از قیمت نهایی خرید خانه شما است، کنار بگذارید. به این می گویند پیش پرداخت شما. میزان پیش پرداخت بستگی به نوع وامی دارد که برای خرید خانه و قیمت فروش خانه استفاده می کنید. بسته به برنامه کمک پیش پرداخت (DPA) که واجد شرایط آن هستید، می توانید کمک هزینه یا وام مسکن کم تا بدون بهره برای پوشش هزینه های بسته شدن خود دریافت کنید.

هنگام در نظر گرفتن بهترین مکان برای خرید خانه دریاچه، برخی از مکان ها از نظر سرمایه گذاری بهتر از مکان های دیگر هستند. حتماً یک متخصص محل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که زمین مستحکم است و خط آب بالا نمی رود. اگر خانه شما در یک منطقه دلخواه، خوب و در زمینی پایدار ساخته شده باشد، احتمال افزایش ارزش آن زیاد است.

پیش فروش آپارتمان در تهران 

هر زمان که در یک ملک اجاره ای سرمایه گذاری می کنید، باید از دست دادن جای خالی و از دست دادن اعتبار را در نظر بگیرید. از دست دادن جای خالی زمانی است که مستاجر از خانه نقل مکان می کند و شما یک واحد خالی دارید که برای مدت زمانی هیچ درآمدی ایجاد نمی کند. ضرر اعتباری زمانی است که مستاجر اجاره بهای خود را پرداخت نمی کند. هر دو بر سود شما از اجاره تأثیر می گذاراجاره ماه به ماه به شما این امکان را می دهد که اجاره را جمع آوری کنید و پس از خروج به خانه خود بازگردید، با این فرض که به مستاجر اخطار مناسب داده اید. فرض کنید ملک خود را به مستاجر اجاره داده اید و تقریباً زمان خود را در خارج از کشور به پایان رسانده اید. ایالتی که در آن زندگی می کنید فقط در صورتی نیاز به اخطار 30 روزه دارد که کمتر از یک سال رفته باشید. شما شش ماه پس از خروجتان بازمی‌گردید، بنابراین فقط باید 30 روز قبل از نیاز به ملک خود اطلاع دهید یکی دیگر از ویژگی های املاک بهبود نیافته این است که بسیاری از فهرست های زمین های دور افتاده ممکن است سال ها در بازار باقی بمانند. تعداد کل روزهایی که یک ملک در بازار بوده است را مرور کنید و زمان بندی آن را در ارزیابی خود لحاظ کنید. نماینده فهرست باید چند بار در سال ملک را بررسی کند تا مطمئن شود که هیچ متصرفی در زمین زندگی نمی کند و هیچ گونه تخلیه غیرقانونی یا خرابکاری صورت نگرفته است. صاحبان ملک ممکن است دور از فهرست مناطق روستایی زندگی کنند.

پیش خرید آپارتمان در شهرری 

خانه‌های قدیمی که در سرتاسر کشور ظاهر می‌شوند، به دلیل تعهدشان به فردیت معماری برجسته می‌شوند. ویکتوریایی ها، استعماری ها و تودورها تنها سه مورد از بسیاری از سبک های معماری هستند که امروزه اغلب تکرار نمی شوند. ساختن این سازه‌ها به سختی می‌تواند کاردستی و توجه به جزئیات را در خانه‌های مدرن پیدا کند، بنابراین اگر ویژگی‌های معماری نزدیک به بالای فهرست شما باشد، خانه قدیمی‌تر ممکن است مناسب باشد.

خرید آپارتمان در غرب 

نسبت هزینه مسکن شما که به عنوان نسبت خانه به درآمد یا نسبت مسکن نیز شناخته می شود، شاخص مفیدی است برای اینکه ببینید چقدر می توانید برای یک خانه هزینه کنید. وام دهنده شما از آن در هنگام پذیره نویسی وام مسکن شما استفاده خواهد کرد . این راهنما بیان می‌کند که چیست، چگونه آن را محاسبه کنید و چه معنایی برای شما دارد.

صاحبخانه‌ها می‌توانند اجاره بیشتری را دریافت کنند : به اطراف منطقه خود نگاه کنید. اگر تعداد زیادی املاک مناسب برای حیوانات خانگی وجود نداشته باشد، مستاجران گزینه‌های کمتری خواهند داشت و ممکن است بتوانید اجاره‌های کمی بالاتر را در صورت اجازه حیوانات خانگی به دلیل افزایش تقاضا بپردازید.

در مقایسه با بسیاری از سرمایه گذاری های دیگر، به راحتی می توان زمین خام را به دست آورد. هزینه آن بسیار کمتر از زمین های توسعه یافته یا املاک تجاری یا مسکونی است. نگهداری آن چندان پرهزینه نیست. برخلاف مدیریت یک ساختمان، نیازی نیست که دائماً نگران تعمیرات یا به روز رسانی باشید. شما گزینه های متعددی با زمین خام در اختیار دارید. شما می توانید چیزی را در زمینی که به دست می آورید بخرید و نگه دارید، اجاره کنید یا حتی بسازید.

از سهام خانه خود برای بازپرداخت نقدی استفاده کنید. البته ، در حین انجام ارزیابی خود، ارزیاب های خانه به خانه های دیگر در همسایگی شما نیز نگاه می کنند تا ارزش بالقوه محل سکونت شما را مقایسه کنند.

یکی از دائمی ترین سوالات در مورد فروش خانه این است که آیا باید قبل از فروش آن را ارتقا دهید یا خیر. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید خانه‌ای را به قیمتی بیش از مبلغی که پرداخت کرده‌اید بفروشید، اما پاسخ می‌تواند پیچیده باشد، زیرا برخی از بازسازی‌ها و افزودن‌های خانه هرگز ارزش خانه شما را به اندازه‌ای افزایش نمی‌دهند که بتوانید هزینه‌های آن را هم کاهش دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید وقتی می‌پرسید قبل از فروش خانه‌تان چه بازسازی‌ها و به‌روزرسانی‌هایی را باید انجام دهید.

قرارداد اجاره معمولاً در صورتی کوتاه مدت در نظر گرفته می شود که برای مدت شش ماه یا کمتر امضا شود. اجاره ماهانه یک نوع متداول اجاره کوتاه مدت است، اما اجاره های کوتاه مدت نیز می توانند اجاره های هفتگی یا هر دوره زمانی تصادفی باشد که هم موجر و هم مستاجر با آن موافقت می کنندهنگامی که مستاجرانی را به ساختمان خود دعوت می کنید که حقوق کاملی دارند، آنها اغلب اجاره ماه اول و آخر را به همراه یک وثیقه پرداخت می کنند. با برنامه بخش 8، مستاجر قبل از دریافت اولین پرداخت اجاره به خانه نقل مکان می کند. 7 همچنین ممکن است مجبور شوید قبل از دریافت آن پرداخت اولیه اجاره، مدتی صبر کنید زیرا PHA محلی شما کارهای اداری را پردازش می کند و بازرسی ملک شما را تکمیل می کند

حتی اگر خانه خود را نمی فروشید، به این معنی نیست که از آماده شدن برای بازدید ارزیاب صرف نظر کنید. هر چه ارزش بازار منصفانه خانه شما بالاتر باشد، می توانید از سهام بیشتری برای تامین مالی خود استفاده کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که از نکات زیر استفاده کنید تا مطمئن شوید که خانه شما به طور منطقی ارزیابی شده است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   مجموعه آموزشی آکسبورد

وقتی تصمیم می گیرید که آماده فروش خانه و نقل مکان هستید ، طبیعی است که بخواهید این روند به سرعت اتفاق بیفتد. هیچ کس دوست ندارد با خانه ای که فروش نمی رود، در هاله ای از ابهام گیر کند، مهم نیست که چقدر خانه باز دارید.

نسبت هزینه مسکن شما که به عنوان نسبت خانه به درآمد یا نسبت مسکن نیز شناخته می شود، شاخص مفیدی است برای اینکه ببینید چقدر می توانید برای یک خانه هزینه کنید. وام دهنده شما از آن در هنگام پذیره نویسی وام مسکن شما استفاده خواهد کرد . این راهنما بیان می‌کند که چیست، چگونه آن را محاسبه کنید و چه معنایی برای شما دارد.

آیا همیشه آرزوی خرید خانه دریاچه را داشته اید؟ ممکن است بیدار شدن با صدای آب به آرامی هر روز از خواب بیدار شود، اما چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید خانه کنار دریاچه در نظر بگیرید.

با وجود پیشرفت در ساخت و ساز خانه در چند دهه اخیر، صاحبان خانه های زیادی وجود دارند که همچنان خانه های قدیمی را به دلیل جذابیت و شخصیت خود ترجیح می دهند. اما خانه هایی که 50 تا 100 سال پیش ساخته شده اند چندین مزیت دیگر نیز دارند، از جمله موارد زیر:

شما می توانید قیمت درخواستی نسبتاً بالایی داشته باشید و خانه شما می تواند چندین پیشنهاد بالاتر از درخواست را ارائه دهد – به علاوه، قرارداد شامل موارد احتمالی کمی (در صورت وجود) خواهد بود. به طور خلاصه، هنوز هم در بیشتر مناطق بازار فروشندگان است. با این حال، نشانه هایی از سرد شدن وجود دارد. در اوایل امسال، ما شاهد افرادی بودیم که درگیر جنگ‌های مناقصه‌ای بودند ، موارد احتمالی را تکان می‌دادند و – در صورت امکان – پیشنهادات تمام نقدی بالاتر از قیمت پیشنهادی ارائه می‌کردند وقتی از تورم به معنای اقتصادی صحبت می کنیم، منظورمان افزایش قیمت ها نسبت به ارزش دلار است. هنگامی که تورم افزایش می یابد، هزینه ها برای همان مقدار کالا و خدمات نسبت به قبل بیشتر می شود. بازار مسکن هم فرقی نمی کند. به طور کلی، اگر قیمت ها در کل اقتصاد افزایش یابد، قیمت مسکن نیز افزایش می یابد.

مشارکت املاک و مستغلات یک استراتژی سرمایه گذاری است که نقاط قوت دو یا چند سرمایه گذار را در یک ملک سرمایه گذاری ادغام می کند. به طور معمول، مشارکت ها به عنوان فعال، که در آن همه طرف ها به طور مساوی مسئولیت مدیریت روزانه را بر عهده دارند، یا غیرفعال، به عنوان ابزاری برای جذب سرمایه از سرمایه گذارانی که آنقدر درگیر نیستند، طبقه بندی می شوند.