بهترین سایت های گردشگری

بهترین وب سایت های گردشگری در ایران

ایران کشوری است که با وجود فرهنگ، تاریخ، آداب و رسوم مختلف از بیشتر کشورهای جهان برتر است اما متاسفانه نگاه خوبی به “کشور عزیزمان ایران” و ایرانی وجود ندارد و از این بابت متاثر هستیم که نتوانستیم “ایران” را آن طور که هست به دیگران نشان دهیم.
حس قشنگ طبیعت دوستی انسانها آنها را وادار خواهد کرد تا در اولین زمان ممکن به سیر و سفر فکر کنند تا بتوانند جاذبه های گردشگری گوشه و کنار ایران و یا حتی دنیا را از نزدیک مشاهده کنند. در کشور ما نیز به دلایل مختلف و تعداد بسیار زیاد نقاط گردشگری، تاریخی و مذهبی هر ساله شاهد سفرهای بی شماری هستیم. البته تمام افراد با همه نقاط دیدنی آشنا نیستند و شاید حتی مکانشان را هم ندانند، بنابراین به راهنمای جامعی نیاز پیدا می کنند تا بتوانند سفر لذت بخشی را تجربه کنند.
از طرف دیگر، حتی اگر بهترین گردشگر ایران هم که باشید، باز هم نیاز به کسب تجربه و اطلاعات بیشتر در خصوص سفر خواهید داشت! چراکه شما با تمامی نقاط این کشور پهناور آشنایی ندارید و از همه مهم تر آنکه هر نقطه ای از شهرهای ایران آب و هوایی متفاوت دارد، پس این موضوع بسیار اهمیت دارد که شما پیش از سفر به هر شهری، اطلاعات کاملی از آب و هوا، فرهنگ ها و رسم و رسومات و همچنین جاذبه های گردشگری آن شهر را به دست آورید. در این میان چه چیزی بهتر از سایت های گردشگری می توانند تمامی این اطلاعات را در اختیارتان قرار دهند؟ شما با مراجعه به بهترین سایت گردشگری ایران می توانید بهترین زمان سفر به شهرهای مختلف را بر اساس آب و هوا، ارزان بودن و شلوغی و خلوتی، مورد ارزیابی قرار دهید.

 

جامع ترین سایت گردشگری ایران

سفر و گشت و گذار یکی از مهم ترین سرگرمی های مردم در سراسر جهان است که در عصر امروز با پیشرفت صنعت گردشگری، گسترش بیشتری هم یافته است. این صنعت بیشتر تمرکز خود را بر روی اطلاع رسانی های اجتماعی و اینترنتی گذاشته است، مانند سایت های گردشگری که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.
امروزه جست و جو پیرامون مکان های گردشگری ایران و جهان به صورت اینترنتی چه از طریق موبایل و چه از طریق کامپیوتر رواج پیدا کرده است و در این زمینه وب سایت های بسیار جامعی فعالیت می کنند. به عنوان نمونه بهترین سایت های ایران در زمینه گردشگری که بازدید روزانه ی بسیار بالایی دارند و مرجع مناسبی برای آشنایی با مناطق گردشگری و توریستی می باشند.
اگر قصد دارید تا تابستان و یا هر زمانی دیگر از امسال را به یک سفر لذت بخش و فراموش نشدنی بروید، پس پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.
در واقع شناخت سایت های گردشگری، سبب می شود تا بتوانید تصمیم بهتری برای سفر و مقصد مورد نظرتان بگیرید و با جاذبه های گردشگری آشنا شوید که ارزش یک بار دیدن داشته باشند. هدف اکثر این سایت ها، توسعه صنعت گردشگری در زمینه های مختلف است به همین خاطر در هر حوزه ای از گردشگری که فکرش را بکنید، فعالیت دارند و از طریق آن به کسب در آمد هم می رسند. مانند رزرو هتل و رزرو اقامتگاه های بوم گردی، رزرو و فروش بلیط به صورت آنلاین و حتی رزرو خودرو و کشتی و رزرو هواپیما و قطار.
در واقع سایت های گردشگری باید به گونه ای فعالیت کنند که مخاطبین بتوانند خیلی راحت تصمیم بگیرند و این یعنی تمامی اطلاعات و محتوایی که داخل سایت شان قرار می دهند، باید درست و دقیق و جامع باشد.
مثلا اگر قرار است به شیراز سفر کنید، می توانید با مراجعه به یکی از سایت های گردشکری ایرانی بررسی کنید که نزدیک ترین و مناسب ترین هتل در کدام قسمت شهر قرار دارد و یک اطلاعات کامل از همه جاذبه های گردشگری شهر به دست آورید. اما ویژگی ها و امکانات سایت هایی که در زمینه گردشگری فعالیت می کنند، به همینجا ختم نمی شود! در ادامه به برخی از ویژگی های مهم این سایت ها خواهیم پرداخت.

مهم ترین ویژگی سایت های گردشگری چیست؟

فرقی نمی کند که یک گردشگر حرفه ای باشید و یا جزء آن دسته از افرادی باشید که تنها سالی یک بار به سفر می روند! موضوع مهم اینجاست که شما باید پیش از سفر برنامه ریزی درست و دقیقی داشته باشید تا در حین مسافرت تنها از گشت و گذار لذت ببرید، نه اینکه مدام نگران اقامتگاه، پیدا کردن جاذبه های گردشگری و ساعت ورودی و خروجی شان، حمل و نقل و خورد و خوراک تان باشید. سایت گردشگری ایرانی در تمامی این موارد به شما کمک می کنند تا دغدغه های تان در حین سفر کاهش یابد در این قسمت به برخی از ویژگی های شان اشاره خواهیم داشت.

این مطلب را هم از دست ندهید :   خودرو بر یا خودروبر چیست؟ بهترین خودرو بر تهران

دارای مجلات گردشگری در قالب تصویری و ویدئویی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که اکثر نمونه سایت های گردشگری آن را دارند، قسمت مجلات است. در واقع این سایت ها علاوه بر محتواهای متنی، محتواهایی در قالب تصویری و ویدئویی ارائه می دهند، تا گردشگران و توریست ها بتوانند با تماشای آن ها، نه تنها اطلاعات کاملی در خصوص جاذبه های گردشگری کشور به دست آورند، بلکه بتوانند راحت تر برای مقصد سفرشان تصمیم بگیرند.
استفاده از تصاویر و ویدئوهای ناب در سایت گردشگری، کاربران را وسوسه می کند که هر لحظه تشویق به سفر شوند و یا برای خرید بلیط اقدام کنند. درست است که سایر محتواهایی که داخل سایت قرار می گیرد هم اهمیت بسزایی در کیفیت آن دارند، اما محتوهای بصری و طراحی یک گالری گردشگری همیشه تاثیری فوق العاده تر دارند.

امکان خرید بلیط به صورت آنلاین

برخی از این سایت ها، دارای قسمت فروش بلیط به صورت آنلاین هم هستند و علاوه بر آن برخی اوقات تخفیف های ویژه و خوبی بر روی قیمت بلیط های شان می زنند.

دارای اپلیکیشن گردشگری

برخی از بهترین وب سایت های گردشگری، که رتبه خوبی در موتورهای جستجوگر دارند، برای رفاه حال بیشتر کاربران و گردشگران، اپلیکیشن هم طراحی کرده اند که کار همان سایت را انجام می دهد و کاربران می توانند بسیار راحت به آن دسترسی داشته باشند.

امکان رزرو هتل و انواع اقامتگاه ها

رزرو هتل و اقامتگاه یکی از مهم ترین دغدغه ها در سفر است، به همین خاطر بعضی از سایت های گردشگری امکان رزرو هتل را هم دارند. در این سایت ها می توانید انواع اقامتگاه های مختلف را که شامل، هتل های چند ستاره و مجلل، اقامتگاه های بومگردی، مسافرت خانه و هتل آپارتمان می شود را مشاهده کرده و بنا بر نیازتان یکی از آن ها را انتخاب و رزرو نمایید.

امکان نظر کاربران

بهتر است سایت هایی را جزء بهترین سایت های گردشگری بدانید، که به مخاطبین خود اجازه اظهار نظر می دهند. شما می توانید تجربه اقامت در هتل یا تجربه رفتن به رستورانی که سایت مورد نظرتان آن را معرفی کرده است را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا آن ها هم بتوانند سفری بهتر را برای خود رقم بزنند.

سئوی سایت قوی

بزرگترین سایت های گردشگری ایران، سایت هایی هستند که از لحاظ سئو بسیار قوی عمل کرده اند. همانطور که می دانید این روزها رقابت در میان این سایت ها بالا گرفته و هر کدام با ارائه خدماتی بهتر، سعی دارند تا از دیگری پیشی بگیرند. با این تفاسیر سایت گردشگری بهترین است که از لحاظ سئوی محتوا و سئوی فنی حرف اول را بزند. چنین سایت هایی اصولا باید با طراحی سایت به صورت فنی و سئو شده آغاز شوند و سپس با سئوی محتوا پیشرفت کنند.

روش های مطمعن و آسان برای پرداخت

بهترین سایت گردشگری، باید بهترین و مطمعن ترین روش ها را برای پرداخت داشته باشد. بسیاری از وب سایت ها دارای اپلیکیشن مخصوص برای ارائه خدمات پرداختی هستند و برخی دیگر هم از ایمن ترین درگاه های اینترنتی برای مشتریان استفاده می کنند که فضایی ساده و کاملا کاربر پسند دارند.
Bestfarsi در این مقاله قصد دارد تا به تحلیل و معرفی بهترین سایت های گردشگری ایران در سال 98 بپردازید. با ما همراه باشید.
برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.