چگونه کلینیک دندانپزشکی را ضد عفونی کنید

چگونه کلینیک دندانپزشکی را ضد عفونی کنید

علاقه مندان جهت اطلاع از یونیت ، یونیت دندان پزشکی ، رادیوگرافی و آر وی جی به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید و کسانی که نیاز دارند درباره تجهیزات دندانپزشکی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت دنتی شاین مراجعه کنند برای اشنایی با یونیت دنتوس به صفحه https://dentyshine.com/یونیت-دنتوس/ مراجعه کنید

کووید-19 زندگی ما را تغییر داده است. به خصوص برای دندانپزشکان و متخصصان دندانپزشکی. کار کردن در این شرایط سخت است و بهداشت در حال حاضر حتی از قبل مهمتر است. بیایید نگاهی به مراحل مهم برای ضدعفونی کردن کلینیک و صندلی دندانپزشکی و نحوه جلوگیری از آلودگی متقابل بیندازیم.

قواعد اولیه بهداشت فردی:

بسیار اساسی است، اما به هر حال آن را تکرار می کنیم : دستان خود را تمیز و ضدعفونی کنید، از دست زدن به صورت و سرفه در آرنج خودداری کنید.

محافظت از تجهیزات فردی :

ما لباس محافظ یکبار مصرف برای جلوگیری از عفونت توسط باکتری ها و ویروس هایی که روی لباس شما باقی می مانند:

کلاه یکبار مصرف

لباس های محافظ با آستین بلند

دستکش لاتکس (آنها را هر 15 تا 20 دقیقه و بین هر بیمار عوض کنید).

از یک ماسک متفاوت برای هر بیمار استفاده کنید و پس از استفاده آن را دور بیندازید.

همیشه از عینک محافظ استفاده کنید، زیرا چشم ها راه آسانی برای ورود هر ویروسی هستند.

از کلینیک خود به بهترین شکل ممکن محافظت کنید:

تمام سطوح کلینیک خود را تمیز و ضدعفونی نگه دارید و از محافظ برای قرار دادن روی صندلی دندانپزشکی استفاده کنید…

وسایل را بلافاصله پس از استفاده در ماده ضدعفونی کننده غوطه ور کنید (بررسی کنید که ضدعفونی کننده کارآمد باشد و به مواد آسیبی نرساند.

مواد باید همیشه در زیر آب بماند تا از تماس با ذرات معلق در هوا جلوگیری شود. در صورت امکان، از مخزن اولتراسوند با درپوش استفاده کنید از تماس ابزار با ذرات معلق در هوا در محیط در حین کار خودداری کنید.

مطمئن شوید که همه ابزارها به درستی خشک شده اند

تمیز کردن صندلی : همیشه قسمت هایی را که ممکن است آلوده شوند ضدعفونی کنید. سازنده صندلی یا اثاثه یا لوازم داخلی می تواند به شما بگوید از چه محصولاتی استفاده کنید. برای تسهیل و جلوگیری از سرایت به دلیل عدم تمیز کردن، توصیه می شود از محافظ صندلی، قابل استفاده مجدد یا یک بار مصرف استفاده کنید.

در صورت امکان از سفید کننده یا ضدعفونی کننده قوی برای کف و مبلمان استفاده کنید.

در دنتی شاین ما به شما اهمیت می دهیم. به همین دلیل است که اگر شک یا سوالی دارید همیشه در کنار شما هستیم. مستقیماً از طریق این فرم با ما تماس بگیرید یا با کلیک روی اینجا، نزدیکترین فروشنده دنتی شاین خود را بیابید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ثبت شرکت بین المللی و حساب بانکی بین المللی