قاتلین سریالی قبل از اعدام چه خوراکی هایی سفارش می دهند؟

تا حالا به این مسئله فکر کردین که اگه تنها یه انتخاب داشتین، کدوم خوراکی رو انتخاب می کردین؟ در بعضی موارد جواب این سوال می تونه بسیار مهم و حیاتی باشه. در این مقاله می خوایم آخرین خوراکیایی که قاتلین قبل از اعدام خود سفارش می دادن رو بررسی کنیم.

ویکتور فیگر

«ویکتور فیگر» که در ایالت «آیوا» (Iowa) به اعدام محکوم شده بود، عزمشو جزم کرد واسه آخرین وعده غذایی خود یه عدد زیتون سفارش دهد. ایشون امیدوار بود با این کار درخت زیتونی رشد کنه و به نماد صلح تبدیل شه.

جون وِین گِیسی

در پرونده این جنایت کار و متجاوز سریالی، دست کم ۳۳ مورد قتل مردان و پسران جوون دیده میشه. ایشون عزمشو جزم کرد ۱۲ میگوی سرخ شده، یه بسته مرغ سوخاری «کی اف سی» همراه با چیپس و تعدادی توت فرنگی رو نوش جون کنه و بعد راهی دنیای دیگه شه.
باحال این جاست که آقای گیسی قبل از جرائمش به مدیریت سه شعبه برند «کی اف سی» مشغول بوده.

تیموتی مَک وِی

این تروریست مشهور در سال ۱۹۹۵ میلادی با انفجار کامیونی پر از مواد منفجره، ۱۶۸ نفر از مردم اوکلوهاما رو به قتل رساند. ایشون قبل از اون که با تزریقی وحشتناک اعدام شه، واسه شام خود مقداری بستنی شکلاتی سفارش داد.

ریکی رِی رِکتور

این شخص بعد از به قتل رسوندن یه افسر پلیس در ایالت «آرکانزاس» آمریکا به اعدام محکوم شد.
ایشون استیک، مرغ سوخاری و پای گردو رو واسه آخرین وعده غذایی خود سفارش داد.

استفان اندرسون

فرار از زندان و دزدی مسلحانه همراه با ۷ فقره قتل در پرونده این شخص دیده می شه.
ایشون تعدادی ساندویچ پنیر گریل شده، پای هلو، بستنی شکلاتی، ذرت و تربچه خورد و بعد به استقبال مرگ رفت.

تِد باندی

ایشون قاتل و متجاوزی بد نام بود که در سال ۱۹۷۰ زنای زیادی رو به قتل رساند. آقای باندی یه جور استیک، تخم مرغ، سیب زمینی تنوری، کره، مربا، یه لیوان شیر و یه لیوان آب پرتقال رو واسه آخرین وعده غذایی خود انتخاب کرد.

آنخل نیوِس دیاز

ایشون به خاطر قتل مدیر یه باشگاه در سال ۱۹۷۹ میلادی، به اعدام با به کار گیری تزریق محکوم شده بود. این شخص نه فقط هنگام مرگ خود چیزی سفارش نداد، بلکه از خوردن غذای عادی یه زندانی هم دوری می کرد.

رونی لی گاردنِر

ایشون اولین بار به جرم انجام یه قتل بازداشت شده بود، اما بعدا هنگام تلاش واسه فرار، یه وکیل همراه با یه زندانی رو هم به قتل رساند. دم خرچنگ، استیک، پای سیب و بستنی وانیلی خوراکیایی بودن که این شخص واسه آخرین وعدع غذایی خود در نظر گرفته بود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندهایی برای داشتن بعدازظهری پرانرژی

آلن لی دیویس

این فرد بعد از قتل وحشیانه یه زن باردار همراه با دو دخترش به اعدام محکوم شد.
در آخرین بشقاب غذای ایشون دم لابستر، سیب زمینی و میگوی سرخ شده، گوشت صدف و نون سیر دیده میشه.

تِرِسا لوییس

این زن به خاطر قتل شوهر و پسر خونده اش در زندان به سر می بُرد. ایشون مرغ سوخاری، نخود فرنگی و پای سیب رو واسه آخرین وعده خود سفارش داد.

فردیناندو نیکولا ساکو و بارتولومِئو وانسِتی

این دو فرد که اصالتا ایتالیایی بودن، به جرم قتل یه نگهبان و یه مامور قرار بود اعدام شن. سوپ، گوشت، نون تست و چای آخرین وعده غذایی اونا رو تشکیل می داد.

رونی ترِدگیل

ایشون پسری رو هنگام دزدیدن ماشین کشته بود و به خاطر همین اعدام انتظارش رو می کشید. این فرد عزمشو جزم کرد مرغ پخته، پوره سیب زمینی همراه با سس، سبزیجات، نخود فرنگی، نون، چای و آب رو به عنوان آخرین خوراکیای خود سفارش دهد. در سال ۲۰۱۱ ایالت تگزاس قانون سفارش آخرین غذا واسه زندانی رو لغو کرد و پس آقای تِرِدگیل مجبور شد همون غذای عادی زندانیان رو نوش جون کنه.

آیلین وُرنوس

این زن به جرم کشتن ۷ نفر با به کار گیری اسلحه به زندان افتاده بود. ایشون از سفارش غذا دوری می کرد، اما بعد از اون عزمشو جزم کرد همبرگر، اسنک و یه فنجون قهوه سفارش دهد.

ایشون به خاطر تصادف با یه زن و دوری از کمک، به قتل محکوم شده بود. دو چیزبرگر بیکن، بستنی شکلاتی و دو نوشابه خوراکیایی بودن که این فرد واسه آخرین وعده غذایی خود در نظر گرفته بود.

جوزف میشل پارسونز

ایشون به خاطر قتل یه نفر محکوم به اعدام شده بود. سه همبرگر بزرگ از برگر کینگ، دو بسته چیپس، شیک شکلات، بستنی شکلاتی و آب نبات، آخرین وعده غذایی اونو تشکیل می دادن. آقای پارسونز تموم این خوراکیا رو با داداش و پسر عمویش تقسیم کرد.

جون دیوید دیوتی

قتل، تجاوز، سرقت و تیر اندازی جرمایی بودن که ایشون مرتکب شده و به خاطرشان به زندان افتاده بود. این فرد واسه آخرین وعده غذایی اش عزمشو جزم کرد دو عدد چیزبرگر دوبل، یه عدد هات داگ با پنیر، لیموناد و شیک موز سفارش دهد.