۱۰ اصل مهم در مورد سبک لباس پوشیدن مردان که زنان را شیفته خود می سازند

همه می شنویم که می گن از روی جلد یه کتاب نباید در مورد اون قضاوت کرد اما تاثیری که یه شخص در نگاه اول روی ما میذاره بیشتر از هر چیز به ظاهر اون بستگی داره.
هر چند می گن که زنان از راه گوششون عاشق می شن اما سبک لباس پوشیدن و ظاهر کلی مردان هنوزم قدرت تاثیرگذاری خود رو بر زنان داره.
بعضی وقتا موضوع سبک لباس پوشیدن نیس و بیشتر به جزییات و اکسسوریا برمیگرده. شمام از اون دسته کسایی هستین که می خواین بدونین چه مردی از نظر زنان جذاب هستش و چه چیزایی هیچوقت توجه اونا رو جلب نمیکنه؟ در ادامه این مطلب می خوایم شما رو با پوششای مردونه ای آشنا کنیم که زنان رو عاشق خود میسازن.

۱۰- عینک

در این مورد همه چیز به ترجیحات شخصی و باورهای زنان برمیگرده. مثلا اگه اون همیشه بر این باور بوده که عینک مخصوص مردان باهوش اما دست و پا چلفتی و خسته کننده بوده، عینک زدن می تونه زن مورد نظرتون رو از شما دور کنه.
اما اگه زن نامبرده مردان عینکی رو از قبل مردانی کاریزماتیک، باهوش و معتقد فرض کرده باشه به احتمال فراوون عینک به چشم زدن نظر اونو به شما جلب می کنه.

تحقیقات نشون میده که بیشتر زنان اینطور فکر می کنن

. بیشتر زنان می گن که عینک (و عینک آفتابی) مردان رو بسیار باحال تر و رویایی تر می کنه.
واسه همینه که پوشیدن این اکسسوری کوچیک و ساده می تونه تاثیر زیادی در جذب شدن دختر مورد علاقه تون به شما شه.
البته یادتون باشه که نوع عینکی که انتخاب می کنین می تونه باعث خوش قیافه به نظر رسیدن یا غیرجذاب به نظر رسیدن شما شه.
پس در انتخاب نوع عینک وسواس به خرج داده و عینکی رو استفاده کنین که به صورت شما همخوانی داره.

۹- کت و شلوار شیک

در دنیای مدرن، مردان کت و شلوار رو معمولاً فقط واسه ملاقاتای تجاری یا گردهماییای رسمی می پوشند. اما مردان قدرت و تاثیر قابل توجه کت و شلوار روی مردان رو ندیده می گیرن. بهتره کت و شلواری منطبق بر مد روز به تن داشته باشین چون این طرز لباس پوشیدن جذابیت شما رو در نگاه دختر مورد علاقه تون شدیدا زیاد می کنه.
همه زنان از دیدن یه مرد کت و شلواری شیک به وجد اومده و به این نتیجه می رسن که ایشون به خاطر اونا اینجور لباس فاخری به تن کرده.

روانشناسان می گن که بدن V شکل مردان (حالتی که هنگام پوشیدن کت و شلوار معمولاً بدن مردان به خود میگیره) نشونه داشتن سلامتی و مقدار بالای تستوسترونه. از این رو پیشنهاد می شه کت و شلوارهایی بپوشید که با بالاتنه شما موافق بوده و به طور کاملً در تن شما جا بگیره.
با این کار، شما مزیتای جسمی تون رو بیشتر از قبل نمایان ساخته و بسیار مردونه تر بنظر می رسید چون شانهاتون پهن تر و بازوهای شما کلفت تر به نظر می رسن.

۸- پولیورهای پشمی باکیفیت

وقتی که لباس هاتون رو انتخاب می کنن، مردان و زنان توجهی به تاثیر جنس لباسشون روی افراد دیگه ندارن. پارچه کشمیری یا همون ترمه (یه جور پارچه پشمی بسیار مرغوب) خیلی کم پیدا و گران قیمته. این پارچه پشمی بسیار نازک، نرم و گرمه که لمس کردن اونا بسیار مورد پسند به نظر می رسه. تحقیقات نشون میده که زنان هنگام انتخاب لباس بدون نگرانی مالی، لباسایی که از این پارچه ساخته شده باشن رو بهتر می دونن. پولیورهای پشمی باعث می شه که مردان منعطف تر و مهربون تر و کمتر خشن به نظر برسن و لمس کردن اونم حس خوبی به زنان میده. از دید روانشناسی، پوشیدن لباسایی از این جنس باعث می شه که زنان احساس آرامش داشته و در کنار مردی که اینجور لباسی به تن داره احساس راحتی کنن.

۷- پیراهن و تی شرت صورتی

بیشتر مردان و حتی زنان رنگ صورتی رو رنگی دخترانه می دونن اما بسیار دیده شده که مردان لباسایی به این رنگ پوشیده و توجه زنان رو به خود جلب کردن. با پوشیدن لباس صورتی، مردان اعتماد به نفس و دیدگاه بدون ترس و متفاوت خود نسبت به باورهای عمومی رو نشون میدن.
بعضی از مردان ایتالیایی که به خوش تیپی و شیک پوشی معروفند، پیراهنایی به رنگ صورتی روشن رو با کت و شلوارهایی با رنگای آرامش بخش می پوشند و دل دختران رو می ربایند. محققان فرانسوی فهمیدن مردانی که لباسای صورتی می پوشند بسیار مثبت تر و خوشحال تر به نظر می رسن.

با این وجود به مردان پیشنهاد می شه که هنگام انتخاب لباسایی به رنگ صورتی، سراغ سایه های ساده و کم رنگ تر صورتی برن. یکی دیگه از نکاتی که مربوط به جزییات لباس پوشیدن بوده و زنان خوب متوجه اون می شن، بالا بردن آستینای پیراهنه که حس رهایی و غیررسمی بودن رو القا می کنه.
اما به یاد داشت باشین که آستین پیراهن خود رو بسیار تمیز و مرتب بالا بزنین تا شلخته و نامرتب به نظر نرسید.

۶- کاپشن چرمی

کاپشنای چرمی شیک کمی سنتی به نظر می رسن اما هنوزم یکی از بهترین گزینه های مردان موقع انتخاب لباس به حساب میان. لباسایی که از چرم طبیعی ساخته شدن گرون به نظر رسیده و ظاهر و سبک لباس پوشیدن شخص رو بهتر می کنن طوری که اعتماد به نفس بالای شخص رو القا می کنن. اگه می خواین لباس چرمی انتخاب کنین، لباسی رو انتخاب کنین که ظاهری باحال و خوش صحبت از یه «پسر بد» رو تو ذهن بقیه بوجود میاره. مزیت اصلی کاپشنای چرمی اینه که همیشه جذاب به نظر می رسن.

این مطلب را هم از دست ندهید :   رازهای بلندی و پر بودن موی زنان هندی چیست؟

۵- ساعت شیک

در عصر ارتباطات الکترونیک، عادت کردیم که از گوشی موبایل هوشمند خود واسه باخبر شدن از زمان استفاده کنیم و اینجوری از یاد بردیم که چرخاندن مچ دست، بهترین و تاثیرگذارترین شکل باخبر شدن از زمان و ساعت روزه. ساعت تنها اکسسوریه که هر مرد باید هر روز بپوشد. حتی می تونین کلکسیونای کوچیکی درست کنین و بعضی ساعتا رو با لباسایی خاص بسته به ظاهری که می خواین از خود ارائه بدیده کنین.

این موضوع بسیار مهم و موثره چون همونطور که گفتیم، زنان اهمیت زیادی به جزییات میدن و یه ساعت قشنگتر می تونه همون چیزی باشه که شخصیت شما رو واسه دختر مورد نظر گفته و بیشترین تاثیر رو روی اون داره.
حتی یه ساعت دیجیتالی هم بهتر از نداشتن ساعته. تنها چیزی که باید از اونا دوری کرد الماس یا طلاست. زنان اعتراف کردن که ساعت مردان هر چی ساده تر و البته مردونه تر باشه از نظر اونا باحال تر میشه.

۴- لباس ورزشی

همونجوریکه مردان دوست دارن زنان رو در لباس ورزشی ببینن، زنان هم شدیدا تحت تاثیر مردانی قرار می گیرن که با لباسای ورزشی در خیابون راه می رن. نکته مهم در این تاثیرگذاری آنی و سریع اینه که مردان و زنان از کسایی که وضعیت جسمی مناسب و ظاهر ورزشکاری دارن خوششون میاد. افراد ورزشکار معمولاً دارای اعتماد به نفس و گشاده رو بوده و دوستی با اونا لذتبخشه.

بهترین لباس ورزشی آنیه که در اون احساس راحتی کنین، چه روحی و چه جسمی. زنان به چند جنبه لباسای ورزشی اهمیت میدن اما اصل بسیار ساده ای در این مورد صدق می کنه و اونم اینه که تعداد لباسای ورزشی که روی هم پوشیده اید نه زیادتر از اندازه عادی و نه کمتر از اون باشه. علاوه بر این یادتون باشه که لباس ورزشی لازم نیس حتما بخشی خیلی از بدن شما رو به صورت عریان به نمایش بزاره چون این موضوع تاثیر منفی روی دیدگاه زنان داره.

۳- شلوار جین

شلوارهای جین هم مانند کاپشنای جرم لباسایی سنتی و بادوام به حساب میان. هر مردی فارغ از سن و تیپ بدنی خود باید یه جفت شلوار جین مناسب در میان لباسای خود داشته باشه. البته پیدا کردن و انتخاب بهترین و مناسب ترین شلوار جین کار ساده ای نیس اما ارزش تلاش واسه پیدا کردنش رو داره.
براساس تحقیقاتی که به کمک زنان و دختران انجام شده، یافته های زیر بدست اومده: مدلای سنتی  جین بهترین و جذاب ترین شلوارهای جین از دیدگاه زنان هستن. هیچ وقت شلوارهای بسیار تنگ یا خیلی گشاد رو به مدلای سنتی ترجیح ندین. به سراغ شلوارهای جین رنگارنگ و یا دارای طرحای فراوون نرید. یه شلوار جین مشکی در کنار یه نمونه مشابه با رنگ آبی بهترین انتخابا هستن.

۲- پالتو

امروزه می تونین پالتوهای مردونه رو در شکلای جور واجور، طول، جنس و ظاهر متفاوت بخرین. اینجوری واسه هر مردی گزینه ای براساس سلیقه و نیازش هست.
پالتویی که به درستی انتخاب شده همیشه شیک و جذاب به نظر  رسیده و بر نظر زنان دور و بر تاثیر می ذاره. اگه در مورد انتخاب پالتو شک دارین به شما پیشنهاد می کنیم که پالتوهای سنتی و کژوال رو انتخاب کنین مخصوصا پالتوهایی که رنگای ملایمی دارن. این پالتوها مزیتای زیادی دارن که مهم ترین اونا اینه که میشه در هر جایی و در هر مراسمی اونا رو پوشید. پالتوها رو میشه بدون هیچ سختی ای با شلوار پارچه ای، شلوار جین و حتی کفش ورزشی همه کرد.

۱- کفش

همه می گن که چشمای آینه روحانسان هستن. اگه این گفته واقعیت داشته باشه پس کفش رو میشه آینه استایل یه شخص دونست. امروزه خیلی از مردان و زنان بهتر می دونن کفش ورزشی بپوشن. باور کنین که هیچی به اندازه یه جفت کفش سنتی همراه با کت و شلوار یا یه جفت کفش غیررسمی همراه با شلوار جین و یه پیراهن قشنگ جذاب به نظر نمی رسه. با در نظر گرفتن کفشی که به تن دارین، زنان می تونن واقعیاتی رو در مورد شخصیت شما دریابند. کفشایی که کیفیت پایینی دارن باعث می شن که مردان چیپ به نظر رسیده و نشانن دهنده اینه که مرد مورد نظر پول کافی نداره.

کفشای کهنه یا کثیف هم نشون میده که شما نسبت به ظاهر و لباسای خود بی اهمیت هستین. کفشای شیک یا اداری ظاهر جذابی به شما میدن و وضعیت کاری و روحی شما رو همراه با اعتماد به نفستون به طرف مقابل انتقال میده. هم اینکه زنان به مناسب بودن کفشایی که در موارد جور واجور می پوشید توجه می کنن. کفشای شیک با کیفیت بیشتر از هر لباس دیگری نظر زنان رو به خود جلب می کنه.