تاثیرات اینترنت پرسرعت بر عملکرد سازمان‌ها

شرکت‌ها و سازمان‌ها واسه تامین نیاز اینترنت سریع خود، به براساس بسترهای وایرلس، فیبر نوری، اینترانت و چیزای دیگه ای به جز اینا نیاز دارن.

طبق تحقیقات انجام شده به وسیله مرکز تحقیقات پیو (اندیشکده تحقیقاتی در واشینگتن پی سی)، در ده سال گذشته تعداد کاربران اینترنت سریع رشد زیادی داشته طوری که در سال ۸۸ از هر ده نفر فقط ۵ نفر به اینترنت سریع دسترسی داشتن اما این مقدار در سال ۹۸ به ۹ نفر از هر ۱۰ نفر زیاد شده.

نمودار بالا نشون میده که تا سال ۹۸ ، ۵۶% از مردم کل جهان و ۸۱% از مردم در کشورای پیشرفته به اینترنت دسترسی داشتن. دسترسی به اینترنت سریع، در ایران هم پیشرفت زیادی داشته به‌طوری که از سال ۸۸ تا حالا با رشد ۸۰ درصدی به کار گیری اینترنت سریع در کشورمون مواجه بوده‌ایم.

گزارشات پیو در نمودار بالا نشون می‌دهد همراه با افزایش تعداد کاربران اینترنت، وابستگی کسب و کارا هم به به کار گیری یه سرویس اینترنت سریع، با امنیت بالا و بدون قطعی زیاد شده.
طبق این آمار در سال ۹۸،  ۹۹% آدما به اینترنت سریع دسترسی داشتن.

همونجوریکه در نمودار بالا قابل مشاهده هست، در سال جاری، ۹۵ درصد از شرکتا و سازمانا از اینترنت سریع استفاده کرده‌ان. بررسی‌های انجام شده نشون می‌دهد اینترنت اشتراکی دیگه پاسخگوی نیاز شرکت‌ها از سرعت و کیفیت اینترنت نیس.
مشکلاتی مثل تاخیر پهنای باند، کیفیت پایین و سرعت ضعیف در دانلود و آپلود و هم اینکه امنیت پایین، نیاز به به کار گیری سرویس باکیفیت‌تری رو واسه شرکت‌ها ایجاد کرده. با به کار گیری یه فناوری سریع کسب و کارا می تونن در فضای رقابتی شرکت کنن و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز، به پیشرفت کار و کاسبی خود با نازل ترین قیمت کمک کنن.

هم جهت با تامین نیاز اینترنت شرکت‌ها و سازمان‌ها، در سال ۱۳۹۵ با اخذ مجوز ServCO و آماده‌سازی زیرساخت سراسری، تونسته ۳۱ استان کشور رو تحت پوشش شبکه گسترده خدمات پهنای باند اختصاصی بذاره. این خدمت، بدون محدودیت‌های اینترنت اشتراکی جهت عرضه به کاربران سازمانی، بخش‌ها، دولت‌ها و شرکت‌های کوچیک و بزرگ به دو صورت نامحدود و حجمی ارائه می‌‌شه. اینترنت اختصاصی حجمی، باتوجه به اندازه حجم درخواست شده به وسیله مشتری عرضه می‌شه و اینترنت نامحدود، همونطور که از اسم اون پیداست، بدون محدودیت در حجم ارائه می‌شه.

ویژگی‌های پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت:

ماهان‌‌نت به عنوان یکی از زیر مجموعه های انتقال داده ماهان، با به کار گیری شبکه زیرساخت و لینک‌های پرظرفیت موجود، امکان سرویس‌دهی به سازمان‌ها، شرکت‌ها، برج‌ها و مجتمع‌ها رو آماده کرده. پوشش گسترده شبکه سراسری ماهان نت، امکان عرضه خدمات این شرکت رو حتی در دورترین نقاط کشور ممکن کرده.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ۱۰ اصل مهم در مورد سبک لباس پوشیدن مردان که زنان را شیفته خود می سازند

این سرویس روی بستر ارتباطات رادیویی، فیبرنوری و TD-LTE قابل عرضه س. درنتیجه می‌توان در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین قیمت، از اینترنت سازمانی با بالاترین سطح پشتیبانی بهره‌مند شد.
پهنای باند اختصاصی ماهان نت باتوجه به درخواست مشتری با سرعت برابر دانلود و آپلود ارائه می شه.
برخلاف سرویس‌های اشتراکی، این سرویس از کیفیت تضمین شده برخورداره. چون که در سرویسای اشتراکی، سرعت ارائه شده تا بیشترین حد اندازه درخواست مشتریه، اما در سرویس اختصاصی سرعتی دقیقاً برابر با درخواست مشتری عرضه می شه.
هم اینکه ماهان نت موفق شده با به کار گیری به روزترین نرم افزارها اندازه تاخیر در پردازش داده شبکه رو به کمترین اندازه برسونه.

ارائه مشاوره رایگان به وسیله تیم فنی و متخصص و عرضه پهنای باند باتوجه به نیاز کاربر از مهم‌ترین ویژگی‌های جدا کننده خدمات پهنای باند اختصاصی ماهان‌نته. هم اینکه سیستم نظارت و پایش بر خدمات پهنای باند ماهان نت، با به کار گیری جدیدترین و به‌روزترین لوازم سخت‌افزاری انجام می‌شه. از دیگر ویژگی‌های خدمات ماهان‌نت باید به پشتیبانی و مانیتورینگ ۲۴ ساعته به وسیله تیم متخصص اشاره کرد.

امروزه به کار گیری اینترنت سریع و فناوری اطلاعات به کمک کسب و کارا اومده و به یه عامل لازم تبدیل شده تا به پیشرفت و بهبود اون‌ها در فضای رقابتی کمک کنه.

بعضی از امتیازات پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت:

    • پایداری رابطه به همراه تضمین کیفیت برابر با SLA (قرار داد سطح خدمات)
    • ارائه نرم‌افزارهای مانیتورینگ جهت کنترل پهنای باند مصرفی
  • مسیریابی اینترنت از راه قرارداد مسیریابی BGP

  • ارائه پهنای باند بدون cache

  • تضمین عرضه سرویس با پایداری ۹۹ %

 

  • تضمین کیفیت سرویس

 

    • تضمین برابر بودن سرعت انتقال و دریافت اطلاعات

 

  • کاهش زمان ping

 

  • کاهش تاخیر در پردازش داده شبکه

در صورت تمایل جهت اطلاع از تعرفه‌های پهنای باند اختصاصی ماهان نت لطفاً به به نشانی www.mahannet.ir برید یا جهت به کار گیری مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۸۷۲۷۷۰۱۱ تماس گیرید تا کارشناسان متخصص ماهان‌نت اطلاعات خود رو بی‌افسوس در اختیار شما بذارن.