بزرگترین وبسایت فروش بازی های ویدیویی

بازار سرگرمیای دیجیتال از زمانای قدیم به عنوان یکی از پر رقابت ترین بخشای اینترنتی مطرح بوده.
وبسایتای فروانی دور و بر فروش کنسول، بازی و لوازم جانبی PlayStation – Xbox – Nintendo – PC در ایران فعالیت می کنن. در این مقاله می خوایم بزرگترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین بازیای ویدویی رو به شما معرفی کنیم.

سایت کروکوگیم

سایت کروکوگیم به نشانی www.crocogame.com در سال ۹۶ به همت جوونایی خوش ذوق و مستعد با هدف سرویس دهی لایق و شایسته گیمر ایرونی تاسیس شد.
همیشه هدف کروکوگیم، ایجاد بستری مناسب جهت مقایسه و خرید کالا با بهترین کیفیت و قیمت بوده.
از این رو این سایت  تونسته در مدت کوتاهی طیف خیلی از مخاطبان رو به خود جذب کنه.

به چه دلیل کروکوگیم؟

کروکوگیم به دلایل بسیاری و با اختلاف، از بقیه رقبای خود در بخش فروش کنسول، بازی و لوازم جانبی PlayStation – Xbox – Nintendo – PC پیشی گرفته. گیمرای ایرونی با حسن انتخاب و هم اینکه موتورهای جستجو با، هوش مصنوعی خود کیفیت این سایت رو غربال کرده و کروکوگیم رو در جایگاه بهترین سایت فروش پلی استیشن – نینتندو – ایکس باکس – رایانه شخصی در ایران قرار دادن. در زیر به صورت جدا شده از هم دلایل برتری سایت کروکوگیم رو توضیح می دیم.

قابل اعتماد بودن

سایت کروکوگیم به عنوان اولین سایت دارای نماد الکترونیک (E-Namad) 2 ستاره در بخش فروش کنسول، بازی و لوازم جانبی PlayStation – Xbox – Nintendo – PC اثبات کرده، اعتماد حرف اول رو در مشتری مداری می زنه. به کار گیری درگاهای پرداخت امن و معتبر کشور و هم اینکه واحدای نظارت کیفیت در مجموعه کروکوگیم، بالاترین سطح از اعتماد مشترکین رو واسه اونا به ارمغان آورده.

بسته بندی اختصاصی همراه با هدایای خاص

هر کالایی که در کروکوگیم به وسیله مشتریان خریداری شه، در بسته بندی اختصاصی همراه با عامل خرید فرستاده میشه. همراه تموم بسته ها، هدیه ای خاص از طرف تیم مدیریتی کروکوگیم تقدیم می شه.
این بسته بندی مخصوص کروکوگیم، ضمن حفظ سلامت کالا در زمان ارسال، لذت دو چندانی به خرید شما خواهد بخشید.

ارسال سریع به سراسر نقاط کشور

کلیه مرسولات پستی crocogame.com به وسیله پست پیشرو جمهوری اسلامی ایران و در اسرع وقت واسه مشتریان عزیز فرستاده میشه. کروکوگیم ادعا می کنه با به کار گیری سیستم انبارداری نوین می تونه کلیه مرسولات پستی رو در کم تر از ۴۸ ساعت به دورترین نقاط ایران بفرسته. مرسولات تهران ۲۴ ساعته و بقیه شهرستانا ظرف مدت ۴۸ ساعت به دست کاربران می رسه.

واردات مستقیم کالا

بدیش اینه در کشور عزیزمون بیشتر وبسایتای فروشگاهی فقط به سبک سنتی اداره می شن و حکم یه مغازه الکترونیک رو دارن. از این رو هم جهت با تامین موجودی و قیمت گذاری درست، با مشکل مواجه می شن.
سایت کروکوگیم کلیه جنسای مربوط به گیم مثل پلی استیشن – نینتندو – ایکس باکس – رایانه شخصی رو به صورت مستقیم به کشور وارد می کنه.
بدین رو، می تونین آرشیوی از به روزترین بازیا و جدیدترین کنسولای Playstation – Xbox – Nintendo – PC رو در crocogame بخرین.

قیمت گذاری روزانه و مساوی

با توجه نوسانات شدید قیمت ارز در کشور کنسولای بازی، گیفت کارتا، بازیا و لوازم جانبی هر روز با تغییرات شدید قیمتی روبرو هستن. کارشناسان فروش کروکوگیم به عنوان یکی از ارکان اصلی این مجموعه با رسیدن به فرمول رقابتی قیمت گذاری، قابل اعتمادترین محیط رو واسه گیمر ایرونی جفت و جور کردن. با بررسی قیمت وب سایتای جور واجور، مشاهده کردیم که این ادعا به واقع به حقیقت پیوسته س که تموم اجناس کروکوگیم در رقابت با وب سایتای مشابه، به صورت زیادی مناسب تر هستن.

خرید و فروش بازیای دست دوم و کارکرده

با در نظر گرفتن قیمت بالای بازیای پلی استیشن – ایکس باکس – نینتندو در ایران، امکان خرید و فروش این بازیا به صورت دست دوم و کارکرده در سایت کروکوگیم جفت و جور شده.
شما می تونین بازیای دست دوم رو با قیمت پایین تر بخرین. هم اینکه می تونین بازیای خود رو به بهترین قیمت به کروکوگیم بفروشین. کلیه بازیای دست دوم PS4 – Xbox – Nintendo Switch سایت کروکوگیم تست شده و دارای برچسب سلامت فیزیکیه.

این مطلب را هم از دست ندهید :   جاذبه های گردشگری هند در نوروز ۹۸

هفت روز ضمانت تعویض کالا

هر کالای خریداری شده از سایت کروکوگیم شامل کنسول، بازی، لوازم جانبی (و حتی قطعات تعمیری) دارای برچسب مخصوصیه. این برچسب علاوه بر تضمین اصالت فیزیکی کالا، به مدت ۷ روز این امکان رو به مشتری میده تا در صورت بروز هرگونه مشکل، کالای خریداری شده رو تعویض کنه.

وجود رسانه در کنار فروشگاه

روزانه مقالات جور واجور از دنیای گیم به دست تیم تحریریه سایت کروکوگیم آماده و منتشر می شه.
این مقالت، شما رو در جریان اخبار و اطلاعات لازم در مورد کنسول و بازیای PlayStation – Xbox – Nintendo – PC قرار میده. داشتن اطلاعات کافی در مورد بازیا، به گیمر ایرونی کمک می کنه تا خرید راحت تری داشته باشه.

اینم بگیم کلیه مقالات رسانه کروکوگیم به صورت تالیفیه.

مجموعه کالاهایی که می تونین از سایت crocogame جفت و جور کنین

طیف خیلی از اجناس گیمینگ در فروشگاه کروکوگیم واسه شما عزیزان جفت و جور شده.
اگه می خواید یه کنسول بازی جفت و جور کنین، تموم نیاز شما در کروکوگیم پیش بینی شده و شما می تونین با چند کلیک، کلیه اجناس لازم خود رو بخرین. مجموعه جنسای موجود در سایت کروکوگیم در زیر میشه دید.

نوعای جورواجور کنسول Xbox One  و PS4 و Nintendo Switch در کروکوگیم جهت خرید هست.
شما می تونین نوعای جورواجور باندل کنسول پلی استیشن و نینتندو و ایکس باکس رو در این سایت جستجو کنین. همونجوریکه گفته شد، کلیه کنسولای بازی که از کروکوگیم خریداری می شه دارای ۷ روز ضمانت برگشت کالا هستش.
امکان اضافه کردن گارانتی یکساله به صورت دلخواه از جمله دیگه مزیتای این وبسایته. اگه به دنبال بهترین قیمت واسه خرید PS4 یا Nintendo Switch یا Xbox هستین، ما به شما crocogame.com رو پیشنهاد می کنیم.

 

مجموعه کامل بازیا

 

جهت خرید بازی PS4، Nintendo Switch و یا Xbox فروشگاه و وب سایتای متنوعی هست.
اما اینجور مجموعه کاملی از بازی پلی استیشن و نینتندو و ایکس باکس و رایانه شخصی فقط در سایت کروکوگیم قابل خریده. بیشتر بازیای روز دنیا، حتی قبل از عرضه جهانی در crocogame.com واسه خرید موجود هستن. خرید کالکتورهای خاص و کم پیدا و هم اینکه نسخ نایاب بازیا در این سایت شدنیه.

مرغوب ترین لوازم جانبی

طیف گسترده لوازم جانبی و تنوع برند در این بخش، موجب ایجاد مشکلاتی موقع خرید واسه مشتریان می شه.
کروکوگیم با انتخاب بهترین و با کیفیت ترین برنده های لوازم جانبی پلی استیشن ، نینتندو و ایکس باکس کار رو واسه گیمرها راحت کرده. شما می تونین خیلی راحت و فقط با چند کلیک لوازم جانبی لازم خود رو جفت و جور کنین.

دسته رنگی با طرحای جورواجور

یکی از جذاب ترین بخشای کنسولای بازی، انتخاب دسته س. چون به دلیل تنوع سلیقه میشه دسته مختلفی رو واسه کنسول خود انتخاب کرد.
کلیه دسته PS4 و ایکس باکس و نینتندو در crocogame.com جهت خرید در دسترس قرار داره.
شمام اینکه می تونین دسته تولید محدود و خاص هم از این سایت جفت و جور کنین.

تولیدات کروکوگیم

اهمیت به سلیقه ایرونی و هم اینکه قیمت بالای ارز در کشور، در کنار علاقه مدیران مجموعه کروکوگیم به تولید ملی دلیل ایجاد بخش تخصصی تولیدات کروکوگیم در این سایت شده.
پوشاک، اکسسوری و لوازم تزیینی برند کروکوگیم در سال ۱۳۹۷ و با تکیه بر علم فنی به صورت ۱۰۰% ایرونی تولید و روونه بازار شد.
شما می تونین جهت مشاهده و خرید اجناس در اندازه و طرح دلخواه خود به سایت crocogame.com مراجعه کنین. مجموعه تولیدات کروکوگیم عبارتند از:

 

  • تیشرت

 

  • هودی

  • پلیور
  • تاپ

  • تونیک

 

 

  • شلوار

  • شلوارک

 

 

  • پازل

 

  • جامدادی

 

  • کیف پول
  • کبف رودوشی

 

 

 

  • کیف لوازم آرایش

 

  • لوازم تزیینی
  • پیکسل
  • تابلو بوم

  • جاسوییچی

  • زیرلیوانی
  • فرش
  • قاب موبایل

  • کوسن

 

  • لیوان

 

 

  • پد موس