سایت کی خوبه بستری برای یافتن بهترین سایت ها

به نظر شما بهترین سایت یا فروشگاه اینترنتی برای خرید لوازم الکترونیکی کدام است؟ بهترین وکیل تهران که دارای سایت اینترنتی نیز می باشد چه کسی است؟  بهترین سایت برای خرید یا فروش مبل و انواع آن کدام است؟

هر حوزه ای که فکر کنید دارای انواع و اقسام سایت ها که توسط افراد مختلف در هر شهر کشور دایر شده است می باشد. اما از بین انبوه این سایت ها پیدا کردن بهترین و باکیفیت ترین کار دشواری است.  کی خوبه این امکان را فراهم آورده تا در هر حوزه ای که مد نظرتان است، بتوانید ده سایت برتر یاد ده تاپ سایت فعال و ایرانی در آن زمینه را بشناسید.  برای این منظور می توانید وارد سایت کی خوبه  شده و حوزه موردنظر خود در آن جستجو کنید.  همچنین این سایت دارای بخش تاپ سایت بوده که جدیدترین محتواهای قرار گرفته کی خوبه را می توانید در این صفحه ببینید.
نتیجه تصویری درباره فناوری اطلاعات

 چه اطلاعاتی در تاپ سایت کی خوبه قرار دارد؟

پس از پیدا کردن حوزه موردنظر خود و باز کردن محتوای آن حوزه، موارد زیر را می توانید ببینید.

اول از همه یک توضیح کلی در زمینه حوزه موردنظر داده شده است. در ادامه ده سایت فعال و برتر در زمینه ی موردنظر را می بینید که به ترتیب از ده تا یک شماره بندی شده اند.  هر یک از این شماره ها نام یک  سایت  بوده که در ادامه توضیح مختصری در مورد نوع عملکرد آن سایت، فعالیت ، زمان شروع به کار و ….می باشد.

با کی خوبه  ده سایت در هر زمینه ای که بخواهید را می توانید بهتر شناخته و از خدمات آن ها استفاده کنید.  اما این تنها قسمت سایت کی خوبه نمی باشد.  بلکه این سایت دارای قسمت نظرات کاربران بوده که در آن می توانید دیدگاه مختلف افراد مختلف را ببینید . این دیدگاه ها شامل تجربه های شخصی خود افراد است و هیچ گونه تبلیغ یا پیش داوری و نگاه جهت دار به سایت ها نیست.  شما با مطالعه این بخش می توانید در مورد دیگر سایت های فعال در آن زمینه اطلاعات کسب کنید.

به عنوان مثال یک سایت با وجود آن که تازه شروع به کارکرده و زیاد شناخته نیست، اما خدمات بسیار خوبی ارائه می دهد. یا در مقابل آن یک برند یا سایت با شهرت زیاد خدمات خوب به مشتری ارائه نمی دهد. درنتیجه در کی خوبه می توانید از خوب و بد هر سایت فعال ایرانی در زمینه موردنظر خود مطلع شوید.

کی خوبه چه کمکی به کسب وکارها می کند؟

سایت به دلیل رقابت مفیدی که بین کسب وکارها ایجاد می کند باعث می شود که سایت های فعال در آن زمینه تلاش کنند تا خدمات و فعالیت خود را به سمتی سوق دهند تا در لیست کی خوبه قرار گرفته یا کاربران در کامنت از آن سایت یاد کنند.  به همین منظور یک سایتی که فعالیت خوب داشته باشد و دارای درصد بالای رضایت مشتری باشد، در این لیست قرار گرفته و به دیگر مخاطبین نیز نشان داده می شود.  درنتیجه بدنبال هم این کار یک تبلیغ و کسب درآمد ایجاد می شود.
رضایت مشتری

این مطلب را هم از دست ندهید :   شیوه تشخیص جاروبرقی بوش اصل

همین امر باعث می شود که کسب وکارها به بهبود فعالیت خود و کسب رضایت مشتری توجه کنند که هم برای خود کسب وکار مفید است و هم برای مشتریان و کاربران.

 

 سخن پایانی

یکی از بزرگ ترین مشکلات افراد برای خرید یک کالا یا استفاده از خدمات به طور اینترنتی، شناخت بهتر این فعالان در آن زمینه می باشد. به عنوان مثال برای خرید یک وسیله به دنبال یک سایتی هستند که در کنار داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسب داشته و کالا را در زمان کوتاهی به دست خریدار برساند. به دلیل وجود تعداد بالای سایت فعال در هر زمینه ، شناخت کمی دشوار بوده و نیاز به صرف زمان زیادی دارد و

کی خوبه بستری را فراهم آورده تا افراد بدون نگرانی و صرف وقت زیاد ،بتوانند ده سایت برتر در هر زمینه را شناخته و از خدمات آن ها استفاده کنند. دراین صورت دیگر نیازی نیست که افراد خود به دنبال سایت ها بگردند و با آزمون وخطا یک سایت خوب یا یک سایت بد را شناسایی کنند.  همچنین در کی خوبه می توانید از نظرات کاربران و مشتریانی که از یک سایت خرید کردند مطلع شوید و آن سایت ها از دید مشتری مانند خود ببینید.

نمونه هایی از عناوین مطالب سایت :

10 سایت برتر اجاره خودرو
10 سایت برتر کلینیک میکرو بلیدینگ
در بین سایت های تجهیزات منزل و ساختمان بهترین سایت ؟
10 سایت برتر وکیل خیانت در امانت
10 سایت برتر وکیل پایه یک دادگستری
10 سایت برتر انجام ثبت سفارش کالا
10 سایت برتر خرید لوازم اداری
10 سایت برتر خرید و فروش موتور سیکلت
در بین سایت های وسایل نقلیه بهترین سایت ؟
در بین سایت های تجهیزات منزل و ساختمان بهترین سایت ؟
10 سایت برتر تشریفات عروسی و خدمات مجالس
10 سایت برتر وکیل مالیاتی
10 سایت برتر خرید سوغاتی
10 سایت برتر خرید لوازم آرایشی و بهداشتی
10 سایت برتر وکیل خانواده
10 سایت برتر پرداخت قبض اینترنتی
10 سایت برتر خرید پارچه
10 سایت برتر وکیل چک و سفته
10 سایت برتر برای آموزش زبان انگلیسی

 

https://kikhobe.com/top/commerce