خرید پاوربانک و شارژر از فروشگاه اینترنتی جانبی شو ( گرین تلکام )

امروزه موبایل بخشی از زندگی افراد شده و همیشه همراه ماست ، پس نیاز شدیدی جهت شارژر موبایل ها و همیشه روشن نگه داشتن آنها احساس می شود . پاوربانک ها می توانند در هر مکانی که شما هستید حتی اگر به پریز برق دسترسی نداشته باشید این امکان را به شما بدهند که گوشی موبایل خود را شارژ کنید .
پاوربانک ها دارای ظرفیت های مختلفی هستند و با توجه به ظرفیت خود تعداد دفعات متفاوتی می توانند شارژدهی کنند . از کمپانی های معروفی که در دنیا به تولید پاور بانک می پردازند می توان شیائومی Xiaomi  ، ریمکس Remax  ، انکر Anker  ، الدینیو Ldino   ، هیسکا Hiska   ، ای دیتا Adata  ، سامسونگ Samsung   و … را نام برد . فروشگاه جانبی شو مفتخر است که به صورت مستقیم با کارخانه تمامی این کمپانی ها در ارتباط باشد و به صورت مستقیم واردات پاوربانک ها را انجام می دهد .

اگر قصد خرید پاوربانک های اورجینال با قیمت رقابتی و دست اول را دارید حتما به سایت Janebishow  سر بزنید . جهت راهنمایی در انتخاب بهتر پاوربانک ما مطالب ارزشمندی را در مجله خبری سایت منتشر کرده ایم که می توانید برای انجام خرید بهتر از آنها بهرمند شوید .
شارژر های موبایل یکی از اساسی ترین لوازمی هستند که همیشه مورد نیاز شماست . کیفیت شارژر موبایل رابطه مستقیم با عمر باطری موبایل شما دارد . شارژر های فست با توجه به خروجی آمپر بالاتری که دارند می توانند موبایل شما را سریع تر شارژر کنند . البته داشتن کابل شارژ استاندارد هم به کیفیت شارژ شما کمک زیادی می کند . موبایل های جدید از کابل شارژ های Type C  استفاده می کنند و موبایل های اپل Apple  همگی کابل شارژ لایتینگ Lighting  را پشتیبانی می کنند . اگر میخواهید از امکان فست شارژ استفاده کنید حتما باید کابل شارژ فست تهیه کنید .

ما در فروشگاه اینترنتی جانبی شو کلکسیون کاملی از شارژرها و کابل شارژرها را برای شما فراهم کرده ایم که شما می توانید با توجه به مدل گوشی موبایل خود آنها را بررسی و انتخاب نمائید . همچنین در مجله خبری جانبی شو به شما آموزش می دهیم که چه نوع شارژری مورد نیاز شما و تفاوت های شارژر اصل و غیر اصل را برای اولین بار شرح داده ایم .

شاید خرید شارژر و پاوربانک ها به دلیل وجود قیمت های مختلف یک مقدار گیج کننده باشد ، این کار دقت ویژه ای را می طلبد تا بهترین انتخاب را انجام دهید و کالایی مناسب نیاز خود و البته با اصالت و اورجینال بخرید.
ما در پیج اینستاگرام جانبی شو janebishow   توضیحات زیادی در مورد نحوه انتخاب صحیح شارژرها و اطلاع رسانی قیمتی برای خرید ارائه کرده ایم پس حتما سری به پیج ما بزنید .
 
اگر شما همکار هستید و میخواهید برای مغازه یا فروشگاه خود خرید عمده همکاری انجام دهید به کانال تلگرام جانبی شو به آدرس JANEBISHOW_IR مراجعه کنید تا بهترین قیمت ها را داشته باشید و حاشیه سود خوبی در اختیار داشته باشید .

این مطلب را هم از دست ندهید :   معلومات عن موقع أكو وب العربي

 

 
 
 
 
 
در پایان امیدواریم توضیحات این مقاله و سایر مقالات ما در مجله خبری جانبی شو کمک به سزایی در انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل به شما کرده باشد .
به امید دیدار شما در جانبی شو