تولید محتوا سئو شده بهترین روش برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل !

در این مقاله میخواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که یکی از اصولی ترین راهکارهای دیجیتال مارکتینگ در دنیا هست .
تیم ما مدت ها بود که دنبال راهکاری برای بالابردن سئو سایت و افزایش بازدید در موتور های جستجو مثل گوگل می گشت . با خیلی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ مشاوره داشتیم و اکثریت به ما پیشنهاد تولید محتوا را می دادند ! اما چرا تولید محتوا ؟ همگی در جواب ما گفتند : دادن اطلاعات رایگان به کاربران باعث جلب اعتماد آنها می شود ! از طرف دیگر وقتی کاربری دنبال مطلبی در گوگل می گردد وقتی محتوای شما خاص و یکتا باشد طبیعتا وارد سایت شما می شود و این یعنی افزایش ترافیک سایت که رابطه مستقیم با افزایش رنک و رتبه سایت شما در گوگل دارد . منطقی بود  اما باید این روش را تست می کردیم .

برای تولید محتوا مجبور بودیم نیرو استخدام کنیم ، اما زمینه کاری ما در یک موضوع خلاصه نمی شد و نیاز به چندین نیرو داشتیم ! استخدام نیرو خارج از بحث بیمه ، مالیات ، حقوق و … نیازمند آماده سازی فضا و تجهیزات برای آنها بود و این موضوع خیلی برای ما که استارت آپ بودیم هزینه بر می شد .
 
پس از ماه ها جستجو متوجه شدیم شرکت هایی هستند که تولید محتوا انجام می دهند و سفارش تولید محتوا میگیرند ، خوب این روش منطقی بود و از درد سرهای نیرو گرفتن خلاص می شدیم ! رفتیم به سراغ قیمت گرفتن … قیمت های تولید محتوا کلمه ای محاسبه می شد و به ما از کلمه ای 80 تومان تا کلمه ای 16 تومان قیمت دادند ! وقتی تماس گرفتیم همگی می گفتند که محتوای ما سئو شده است و از فلان شرکت خیلی بهتر است . به این نتیجه رسیدیم که باز هم باید تست کنیم ، تصمیم گرفتیم به تمامی شرکت ها هر کدام دو مقاله سفارش دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم . ارزان ترین قیمت مربوط به نوبشو مارکتینگ بود که ادعا داشتند مقاله سئو شده و یکتا به ما ارائه می دهند . قبلا با بحث پلاگیاریسم یا سرقت ادبی آشنا بودیم و با این روش می توانستیم تست کنیم که مقالات تکراری یا کپی شده هستند یا خیر !
مقالات به دست ما رسیدند ، چند فاکتور برای ما مهم بود :

  1. یکتا بودن و کپی نبودن مقاله
  2. رعایت اصول سئو در مقاله
  3. سرعت عمل و زمان تحویل !
این مطلب را هم از دست ندهید :   همیار آی‌تی

 

https://Marketing.nobesho.com
 
جالبه بدونید نوبشو مارکتینگ بهترین نتیجه را به ما داد با ارزان ترین قیمت !!
مقالاتی که داده بودند هم از کیفیت بالایی برخوردار بودند هم طی یک روز 2 مقاله به ما تحویل دادند در صورتیکه شرکت های دیگر روزانه فقط یک مقاله تحویل می دادند و وقتی موضوع را جویا شدیم به ما گفتند حتی روزی 10 مقاله هم می توانیم تحویل دهیم ! و مقالات هم کپی نبودند .
ضمن اینکه نوبشو مارکتینگ به ما این ضمانت را هم داد که اگر مشکلی در مقاله مشاهده کردید ما برای شما بدون هزینه در کوتاه ترین مدت رفع خواهیم کرد .
سیستم تیکتینگ قوی در نوبشو مارکتینگ کار را خیلی ساده کرده بود و به راحتی می توانستیم با نویسنده در تماس باشیم و آن طوری که دلمان خواست سفارش دادیم و تحویل گرفتیم .
خواستم این تجربه را با شما هم به اشتراک بگذارم تا در جهت بهتر شدن کسب و کار شما کمکی کرده باشم .