بلیط ارزان استخرهای خوب

سعید هاشمی هستم و در این مقاله قصد دارم در مورد چند تا از استخرهای شهر ارومیه با شما صحبت کنم.

ابتدا به معرفی چند استخر میرویم و در ادامه مقایسه ایی از ویژگی ها و امکانات استخرهای معرفی شده خواهیم داشت و سپس قیمت بلیط استخرها و در نهایت اینکه از کجا می‌توان با ارزان ترین قیمت ممکن بلیط استخرهای ارومیه را خرید، صحبت خواهیم کرد.­­­­­

پس در ادامه این مقاله با من همراه باشید.

ارومیه استخرهای خصوصی و دولتی متعددی دارد که من مهمترین و بهترین های شهر را در این مقاله نام خواهم برد.

اولین استخری که در حق آن کم لطفی شده است استخر جانبازان ارومیه در خیابان ورزش و خیابان فرعی امنیت طلب پشت سالن 6 هزار نفری می‌باشد. این استخر به دلیل استقبال بی نظیر مردم و قیمت ارزان بلیط به یکی از پر طرفدارترین استخرهای ارومیه تبدیل شده بود که متاسفانه به دلیل بی توجهی به نظافت و تعمیر و نگه داری دچار یک سری مشکلات شد و در سالهای 97  و 98 به یکی از بدترین استخرهای ارومیه تبدیل شده بود. اما این استخر در اواسط سال 98 با مدیریت جدید دوباره بازسازی شد و با نظافت کامل و تعویض کاشی های حمام و یک سری بهبود و تعمیرات دیگر در اواخر سال 98 دوباره با حال و هوایی دیگر افتتاح گردید.

 

 

اما این افتتاح مصادف شد با همه گیری ویروس کرونا و این اتفاق باعث شد که استخر جانبازان دو سال بعد از تعمیر و بازسازی خاک بخورد!

اما بلاخره بعد از دو سال و خورده ایی انتظار در بهار سال 1401استخر دوباره آغوش خنک و تر خود را به سوی علاقه مندان به شنا باز کرد!

استخر جانبازان ارومیه حوض شنای بزرگی نسبت به سایر استخرهای دیگر دارد و به دلیل موقعیت مکانی جای پارک مناسبی هم برای مراجعه کنندگان خود دارد.

این استخر دارای جکوزی، سونای بخار، بوفه و کافی شاپ بوده و بیشتر مراجعه کنندگان آن قشر جوان و ورزشکار را تشکیل می‌دهد.

استخر بعدی قطعا قابل مقایسه با استخر جانبازان نخواهد بود و می توان گفت که بزرگترین استخر و مجموعه آبی و تفریحی شمالغرب کشور می‌باشد.

قطعا میدانید که در مرود کدام استخر صحبت می کنم.

استخر سرزمین موج‌های آبی ارومیه که در زمینی با مساحت 14000 متر در 6 کیلومتری جاده سنتو و در سال 97 تاسیس شد. این استخر بزرگترین سرسره شوتینگ را داراست و مراجعه کنندگان آن را تنها شهروندان ارومیه تشکیل نمی دهد. بلکه از سایر شهرستانهای دیگر مانند مهاباد، نقده، پیرانشهر، میاندواب، بوکان و اشنویه هم به این استخر مراجعه می کنند.

و استخر بعدی که می خواه معرفی کنم، استخر تورال است. استخر تورال را همه نمی شناسند و دلیل آن تازه تاسیس شدن استخر تورال می باشد. استخر تورال یک استخر خصوصی در منطقه فردوسی و خیابان تیلا می باشد. این استخر دارای چندین حوض شنا و حتی حوض شنای ویژه کودکان می باشد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   آشنایی با تأثیر شگفت انگیز روغن کرچک بر سلامت پوست و مو

استخر تورال علاوه بر پذیرش علاقه مندان به شنا، کلاس های ورزش در آب را نیز برگذار می کند که همه آقایان و بانوان در صورت تمایل می توانند در این کلاس ها شرکت کنند.

از ویژگی های دیگر استخر تورال کافی شاپ در کنار حوض شنا می باشد. شناگران می توانند یک نوشیدنی با کیک سفارش دهند و در کنار حوض شنا، لحظاتی را صرف نوشیدن و خوردن کنند که این خود بر لذت شنا دو چندان می افزاید.

و استخر دیگری که میدانم همه طرفداران آن هستند، استخر مخابرات ارومیه است.

استخر مخابرات یکی از بزرگترین استخرهای شهر ارومیه ست که بزرگی حوض شنای آن رکوردار همه استخرهای دیگر را یک تنه شکسته است!

استخر مخابرات نیز سرسره شوتینگ دارد که برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه اضافی نبوده و فردی که بلیط استخر را تهیه کرده باشد می تواند از این سرسره شوتینگ نیز استفاده کند.

در کنار حوض شنای بزرگ ویزه بزرگسالان یک حوض شنای بزرگ ویژه کودکان در این استخر طراحی شده است. که به دلیل عمق بسیار کم، کودکان می توانند با خیال راحت از این استخر استفاده کنند.

و اما آخرین استخری که دوست دارم در موردش صحبت کنم، استخر آرام است. این استخر برعکس استخرهای دیگر کاربری متفاوت تری دارد. من هر وقت حوصله سر و صدا را نداشته باشم این استخر را انتخاب می کنم. در این استخر می توانید به آرامش برسید و بدور از سر و صدا لحظاتی را برای خود خلوت کنید.

اما چطور ارزان ترین بلیط استخرها را پیدا کنیم.

من هر وقت به دنبال خرید بلیط استخرهای ارومیه باشم، در گوگل بلیط آن استخر را جست و جو می کنم و سه نتیجه اول گوگل را باز می کنم و قیمت بلیط را در سه سایت اول با همدیگر مقایسه می کنم.

برای مثال من بلیط استخر جانبازان را با 4 هزار تومان ارزان تر از سایت های دیگر خریدم و این یعنی اگر چند نفری بخواهیم به استخر برویم کلی صرفه جویی در هزینه خواهد شد.

من سایت های پول تیکت، ویرا برگ و استخر بلیط را برای خرید بلیط ترجیح میدهم و همیشه قیمت را در هر سه تای این سایت ها با همدیگر مقایسه می کنم.

در زیر لینک هر سه تا سایت رو براتون میزارم:

https://virabarg.com

https://poolticket.org

https://estakhrbilit.com