تحقیق درباره عدم تقارن اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی و ترکیب مالکیت و حاکمیت شرکتی

دانلود پایان نامه

  • 2-14-4- مشتریان داخلی و خارجی شرکت…………………………………………………………………………35
    2-14-5- قانون گذاران و سایر نهادهای مرتبط با کسب و کار شرکت……………………………………..36
    2-15- حاکمیت شرکتی در ایران…………………………………………………………………………………………36
    2-16- عدم تقارن اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی…………………………………………………………………….37
    2-17- مالکیت شرکت ها…………………………………………………………………………………………………..39
    2-18- ترکیب مالکیت و حاکمیت شرکتی…………………………………………………………………………….39
    2-19- ترکیب مالکیت و سهامداری مدیران…………………………………………………………………………..40
    2-20- ساختار مالکیت……………………………………………………………………………………………………….40
    2-21- مالکیت مدیریتی (خانوادگی)……………………………………………………………………………………42
    2-22- مالکیت نهادی………………………………………………………………………………………………………..45
    2-23- مالکیت شرکتی……………………………………………………………………………………………………….47
    2-24- مفهوم به موقع بودن اطلاعات(سود)………………………………………………………………………….49
    2- 25- بموقع بودن واهمیت آن………………………………………………………………………………………….50
    2-26- ویژگیهای کیفی اطلاعات مالی………………………………………………………………………………….52
    2-27- چارچوب تنظیمی برای گزارشگری به موقع در ایران…………………………………………………..54
    2-28- مفاهیم سود برای گزارشگری……………………………………………………………………………………56
    2-29- عوامل موثر بر رفتار گزارشگری به موقع………………………………………………………………….. 57
    2-30- اندازه شرکت………………………………………………………………………………………………………….57
    2-31- اندازه شرکت و به موقع بودن سود……………………………………………………………………………59
    2-32- شاخص های اندازه گیری شرکت……………………………………………………………………………..59
    2-32-1- میزان دارائیهای شرکت………………………………………………………………………………………..60
    2-32-2- میزان فروش شرکت……………………………………………………………………………………………60

  • مطلب مشابه :  تحقیق درباره بازیگران عرصه حاکمیت شرکتی و حاکمیت شرکتی درون سازمانی
    این نوشته در آموزشی ارسال و , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.