خرید ورق آهن

مهد فولاد

مشخصات ورق
علاوه بر نوع، شکل ظاهری و وزن، از دیگر مشخصات ورق که لازم است قبل از خرید حتما با آن ها آشنا باشید، ضخامت و ابعاد آن است. مشتری باید با مشورت مسئول فنی، مشخصات دقیق ورق مورد نیاز را برای پروژه اعلام نماید؛ زیرا بعد از ثبت و تایید سفارش از طرف مشتری، امکان برگشت و تغییر جزئیات وجود ندارد. به همین دلیل، مشتری باید با آگاهی و دقت کامل نسبت به مشخصات ورق های درخواستی، اقدام به سفارش کالا نماید.

نوع ورق
قبل از خرید، باید نوع ورق را بر حسب کاربردی که از آن انتظار داریم مشخص کنیم. ورق های فولادی به دو صورت پوشش‌ دار و بدون پوشش و در انواع ورق سیاه، گالوانیزه، روغنی، اسیدشویی، رنگی، آجدار، آلیاژی و … تقسیم می ‌شوند.

در صورت آشنایی با انواع ورق، می توان جزئیات بیشتری مانند زبری و میزان صیقلی بودن سطح ورق یا نوع فرمینگ اجرا شده روی آن را نیز مشخص کرد. به طور مثال برای سقف سوله یا آلاچیق، ورق رنگی گزینه مناسبی است. انتخاب ورق رنگی، امکان انتخاب مشخصات دیگر، مانند کرکره یا سینوسی بودن و یا ساده بودن ورق را نیز ایجاد می کند.

 

انواع ورق آهنی
رول یا شیت بودن ورق
از نظر ظاهری، ورق ها به چهار نوع زیر تقسیم می شوند:

شیت یا رول بودن ورق
رول یا کویل: یکی از دسته بندی های ورق از نظر شکل ظاهری، رول ورق است. گاهی به رول، کویل نیز گفته می شود؛ به طور مثال: منظور از کویل گرم، همان رول ورق سیاه است. در این حالت، ورق به صورت رول از کارخانه خارج می شود.

شیت برشی: با برش رول ورق در اندازه های مختلف، شیت برشی تولید می شود.

شیت فابریک: در این حالت، ورق مستقیما به صورت برگ یا شیت از کارخانه خارج می گردد.

پلاک و تسمه: با برش در ورق، دو شکل پلاک و تسمه تولید می شود. منظور از پلاک، برش ورق در قطعات کوچک و بزرگ به اشکال مستطیل، مربع، لچکی، گونیا و … می باشد. منظور از تسمه نیز برش برق با عرض کم و طول زیاد است.

شکل ظاهری ورق، علاوه بر تاثیر در کاربرد آن، در قیمت ورق نیز تاثیرگذار است. به همین دلیل، آشنایی با انواع ورق قبل از خرید اهمیت زیادی دارد. به طور مثال، تسمه تولید شده از ورق های کارخانه فولاد مبارکه، گران تر از تسمه های متفرقه (تسمه های نوردی) هستند. همچنین، ابعاد ورق شیت فابریک کاملاً صاف و گونیا است، ولی در حالت برش خورده احتمال اختلاف جزیی در ابعاد و اندازه قطر آن وجود دارد. به همین دلیل، قیمت ورق فابریک بیشتر از ورق برش خورده است.

وزن و تناژ مورد نیاز (به کیلوگرم یا تعداد برگ)
اگر قصد خرید رول ورق داشته باشید، وزن آن تقریبا مشخص است؛ اما در مورد خرید ورق به صورت شیت نسبت به تعداد شیت ها، وزن ورق نیز تغییر می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   انگشتر طلا مردانه

 ابعاد ورق
ابعاد ورق (از جمله ضخامت و عرض آن ها) از مهم ترین پارامترهایی است که قبل از خرید باید نسبت به آن اطلاعات کافی داشته باشید. زیرا به طور مثال، ضخامت در ورق های رنگی و گالوانیزه برای مرحله فرمینگ (کرکره کردن ورق) اهمیت دارد. پارامتر عرض نیز برای ورق های فرمینگ اهمیت زیادی دارد؛ زیرا ابعاد مختلف ورق بعد از کرکره شدن، عرض مفید متفاوتی می دهند. عرض های ورق های روغنی، رنگی و گالوانیزه نیز به دو صورت کوتاه (۱ متر) و بلند (۱.۵ متر) می باشند.

 

فروش انواع ورق های مقرون به صرفه با کیفیت بالا و مورد نیاز مشتری

نحوه ارسال محصول و زمان ارسال:

ارسال محصولات تمامی با ماشین های باربری ما بوده و این اطمینان رو به شما خواهیم داد که به بهترین شکل ممکن محصول به دست شما میرسانیم و از طرفی محصولات شما تضمین شده است.

خبر خوب برای کسایی داخل تهران هستن این است که ارسال محصولات کاملا رایگان است.

ارسال محصول در تهران کمتر از 24 ساعت و شهرستان کمتر از 3 روز

پشتیبانی محصول

خرید شما استارت کار ما خواهد بود و تا لحظه که کار شما به سرانجام برسد ما کنار شما خواهیم بود.

محصولات موجود

رول (اسید,روغنی,گالوانیزه) کناره (اسید,روغنی,گالوانیزه) گوشه (اسید,روغنی,گالوانیزه) و تیکه بار و کلیه ورق‌های مقرون به صرفه

آدرس و محل کار

تهران بزرگ بازار بزرگ آهن (آهن مکان)

نکته مهم :
از اونجایی که جنس ورق ها خیلی مهمه باید دقت زیادی داشته باشیم که خرید ورق آهن را از جای مطمئن انجام دهیم.

چون این مسئله باعث میشه جلوی خیلی از ضرر ها گرفته شود البته نه تنها گرفته خواهد شد بلکه باعث بهبود کار هم می شود.
خبر خوب این است که در مجموعه مهدی فولاد این مسئله به شدت مهم بوده و راه کار خیلی خیلی حرفه ای برای شما تولید کننده محترم در نظر گرفته شده
ما نمونه ای از ورق های مورد نیاز شما رو به دستتون میرسونیم توی مراحل تولید خودتون تست ها و برسی های لازم رو انجام بدید و بعد از تایید شما و اطمینان از این که قیمت مناسب  رو دارد, میتونید از ما خرید کنین.