اینکه جنبه انتفاعی نداشته باشد و اجازه نسخه برداری از آنها قبلا به تصویب وزارت فرهنگ و هنر رسیده باشد.
تبصره: نسخه برداری از کتب و نشریات و آثار صوتی موضوع مواد 2 و 3 این قانون در صورتی که برای استفاده شخصی و خصوصی باشد بلامانع است.

دانلود پایان نامه

اینجا فقط تکه های از پایان نامه به صورت رندم (تصادفی) درج می شود که هنگام انتقال از فایل ورد ممکن است باعث به هم ریختگی شود و یا عکس ها ، نمودار ها و جداول درج نشوندبرای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  40y.ir  مراجعه نمایید.

رشته حقوق همه گرایش ها : عمومی ، جزا و جرم شناسی ، بین الملل،خصوصی…

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

شایان ذکر است ماده 41 قانون حق مؤلف فرانسه با مجاز دانستن نمایش های خصوصی و غیر انتفاعی در “محافل خانوادگی” مفهومی روشن تر و وسیع تر از کلمه “شخصی و خصوصی “را نسبت به قانون ایران به دست داده است

علائم تجاری:
صنعت علائم تجاری رکن حیاتی بازاریابی و تبلیغات است که به عنوان چارچوب اصلی تجارت مطرح می شود. الگوها، عبارتهای تبلیغاتی و تصاویر همگی واردمحدوده علائم تجاری می شوند و بخش ارزشمند تجارت که همان حسن نیت است را در ارتباط با کالا و خدمات مرتبط شامل می شوند. با این حال در سال های اخیر مباحثی در خصوص علائم تجاری مطرح شده است. از یک جهت علامت تجاری به عنوان وسیله ای برای شناساندن کالا یا خدمات توسط تاجر به مصرف کننده است و از جهت دیگر علامت تجاری با کاهش هزینه های مصرف کننده در جهت یافتن کالای مناسب برای وی مفید است. زیرا که مصرف کننده با اعتماد به علامت تجاری و انتساب آن با کالا و خدمات مرتبط، اقدام به استفاده از آن می نماید. 

در قانون مالکیت صنعتی ماده 30 علامت تجاری را اینگونه تعریف می کند:

دیدگاهتان را بنویسید