نکات ضروری که قبل از انتخاب چاپخانه خوب باید در نظر گرفته شود

سایز بندی تیشرت سفید جودون یقه دار

برای چاپ سربرگ فوری و بخصوص داشتن یک سربرگ ارزان اصلا توصیه نمی شود سربرگ خودتان را به یک شکل خاصی تبدیل بکنید. مصارف اصلی این کار در چاپ کارت ویزیت و یا چاپ لیبل می باشد که معمولا در شکل خاصی تولید می شود ولی در چاپ سربرگ اصلا توصیه به ایجاد سربرگ در شکل خاص نیست زیرا این کار هم هزینه زیادی را به شما تحمیل می کند و هم کارایی اصلی سربرگ از شما گرفته می شود.

ارسال ب دفاتر پیک موتور منطقه مثل بادپا

چاپ لیبل شیشه ای
چاپ کارت ویزیت لمینت براق مربع دورگرد

و یکسری کاغذهای دیگر وجود دارد که معمول ترین و پرکاربرد ترین کاغذهایی که در بازار وجود دارد این ۴ مدل کاغذ می باشد

نوع کاغذ : تحریر ۸۰ گرم خارجی (وارداتی)

با کیفیت بالا بنر خودتان را طراحی کنید

چاپ روی فاکتور های تحریر با زیر لیوان 60 گرم بر روی سه فرم و به 3 صورت رنگی چاپ می شود. چاپ فاکتور تک رنگ مشکی ، دو رنگ قرمز مشکی و به صورت فول رنگی
با تبلیغات تراکت دیگر نیازی به نشستن و صبر کردن برای یک مدت طولانی و پاسخ گرفتن از سمت مشتری نیازی نیست. تبلیغات تراکت تقریبا سریع و همچنین رسیده به مخاطبین هدف بسیار سریع و ساده تر از سایر رسانه ها می باشد. شما می توانید منطقه و افراد و یا مشاغل خاصی که مد نظرتون هستش تبلیغ بکنید ولی اگر از تبلیغات بصورت شبکه های اجتماعی انجام بدهید شما نمی توانید این تبلیغات را محدود به یک جا و یا یک مکان بکنید و اگر شغلی ندارید که نیازی نیست بطور وسیع تبلیغات خودتان را انجام بدهید ساده ترین و موثر ترین راه برای شما چاپ تراکت می باشد . شما با استفاده از چاپ تراکت به راحتی می توانید تبلیغات خودتان را محدود به یک منطقه و یا یکسری افراد خاص بکنید.
چاپ سویشرت یکی از محبوبیت ترین پوشاک در ایام بهار و پاییز می باشد که خیلی مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ سویشرت از محبوبیت بالایی برخوردار است اگر شما از همین سویشرت عکس دلخواه خودتان را چاپ بکنید محبوبیت این محصول را دو چندان می کند. روش های متنوعی برای چاپ سویشرت وجود دارد که ما آسان ترین و راحت ترین روش چاپ سویشرت را برای شما بیان بکنیم.ما قصد داریم آموزش چاپ سویشرت در خانه را بطور گام به گام برای شما مطالبی را بیان بکنیم.

قالب های طراحی کارت ویزیت پی وی سی دورگرد :

ما در مقاله دلایل چاپ تراکت تبلیغاتی سعی کردیم اهمیت چاپ تراکت در تبلیغات را مطالبی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم دلایل چاپ تراکت تبلیغاتی انقدر زیاد باشد که شما از ظرفیت های موجود در چاپ تراکت برای تبلیغات سازمان خود استفاده بکنید.

سفید, مشکی بعد از حرارت سفید

چاپ تراکت B4 از دیگر محصولات از خانواده چاپ تراکت می باشد. سایز استاندارد و بین المللی B4 در سایز ۲۵ در ۳۵٫۳ سانت می باشد. ولی به جهت پرتی کمتر شیت و استفاده بهینه از کاغذ سایز تراکتی مقداری کوچکتر می باشد.

مشخصات کلی تیشرت بچگانه سفید اسپان

روش چهارم: اتو زدن

جنس PVC لیبل متالایز از نوع لیبل نقره ای براق (متالایز) می باشد. سطح لیبل متالایز نقره ای براق می باشد و فاقد سفیدی است ولی در صورتی که بخواهید قسمتی از طرح سفید باشد و یا طرحتان دید بهتری روی لیبل متالایز نقره ای داشته باشد می توانید از فیلم سفید روی آن استفاده کنید. لیبل متالایز یک لیبل تمام صنعتی می باشد و در دمای بالا و پایین و همچنین حرارت مقاوم می باشد و نیز این لیبل مقاوم در برابر خش و آب می باشد و کاملا قابل شستشو می باشد.

معرفی سربرگ تحریر ۸۰ گرم

بروشور گلاسه 170 گرم سایز گسترده A3

سربرگ ( سرنسخه ) A5 کارتی ۱۴۰ گرم
مشکی بعد از حرارت سفید

شما می توانید با چاپ پرچم فوری نام تجاری خودتان را درون سازمان به نفع خود تمام بکنید.

تیشرت طرح یلدا – خرگوش یلدایی

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت جنس روکش کارت است که سلفون مخملی است .

مشخصات پازل A3 مستطیلی :

لیبل سلفون مات نیز مشابه لیبل سلفون براق می باشد با این تفاوت که روکش کار بعد از چاپ از نوع سلفون مات می خورد که طبیعتا به دلیل خاصیت ذاتی این روکش آن براقیت و درخشندگی و انعکاس نور لیبل سلفون براق را ندارد. شیت بندی و زمان تحویل این نوع نسبت به سلفون براق به دلیل جدید بود و استقبال کمتر مشتریان گرامی بالاتر بوده ولی نتیجه کار بسیار و زیبا خواهد بود. از ویژگی های این نوع لیبل که به تازگی به لیست خدمات ما اضافه شده این است که امکان طلاکوب کردن کار وجود دارد که در قسمت بعدی توضیح داده خواهد شد.
چاپ پرچم رومیزی ریشه دار به صورت سابلیمیشن انجام می شود. این روش چاپ به صورت حرارتی انجام میشود و رنگ با حرارت و دستگاه پرس مخصوص به خورد پارچه ساتن پرچم می رود. چاپ روی پرچم رومیزی به دلیل اینکه رنگ به خورد پارچه می رود بدون پس زمینه انجام میشود و قسمت های سفید کار و یا طرح شما چاپ نمی شود. این گونه چاپ ( سابلیمیشن ) بهترین نوع چاپ ممکن بر روی پارچه ها می باشد و بالاترین ماندگاری و البته کیفیت چاپ را دارد.
هر پرچمی را متناسب با نحوه کاربرد آن می توانید در هر محیطی استفاده بکنید. برای مثال در فضاهای باز از پرچم ساحلی و پرچم اهتزاز و در محیط های بسته از پرچم های رومیزی و تشریفات استفاده بکنید. شما می توانید هر جایی که می‌خواهید توجه دیگران را به لوگوی سازمانی خود جلب بکنید پرچم تشریفات سفارش بدهید.
مشخصات کلی لیوان حرارتی جادوئی
چاپ روی فاکتور کاربن لس در این مرکز در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی چاپ می شود و برای تیراژ های بالاتر می توانید از مضرب ۵۰۰۰ عدد برای چاپ استفاده کنید. و برای هر سه شیت ، فاکتور به صورت 2برگی ، 3برگی و 4برگی چاپ و به مشتریان گرامی عرضه می شود.

چاپ کارت ویزیت با روکش سلفون جز ارزان ترین و البته پرطرفدار ترین کارت ویزیت های موجود در بازار کشور می باشد. چاپ کارت ویزیت سلفون براق از جمله این موارد می باشد. کارت ویزیت با روکش سلفون براق در دو مدل دورصاف ۸٫۵ در ۴٫۸ و دورگرد ۹ در ۶ موجود میباشد.

هزینه فاکتور سایز A6 تحریر :

امروزه چاپ تیشرت یکی از روش های بسیار موثر و کارامد در امر تبلیغات می باشد. چاپ نفیس این افتخار را دارد با کسب سالها تجربه و بکارگیری جدیدترین تکنولوژی در امر چاپ به کمک شما بزرگواران بیاید. چاپ روی تی شرت در ما بر روی جنس ها و رنگ های متنوع و شاد و با بالاترین کیفیت انجام می شود. چاپ تیشرت در مجموعه به صورت تک هم انجام می شود. در این مجموعه شرایطی برای شما بزرگواران فراهم شده که مشتریان گرامی بتوانند بصورت آنلاین و غیر حضوری تصاویر دلخواه ، شخصی ، لوگو و یا برند خود را ثبت و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

هزینه های آن به شرح ذیل می باشد:
هزینه سربرگ A4 کارتی 140 گرم :

یکی از اصلی ترین نکات در طراحی سربرگ استفاده از نام و لوگو سازمان شما می باشد که باید در اصول طراحی سربرگ خود از آن استفاده بکنید.

هزینه تیشرت قرمز پنبه ای با چاپ A4*

سایز بندی سویشرت سفید کلاه دار

لیست قیمت انواع پاکت کتان 120 گرم

مشخصات کلی لیوان شیشه ای برفکی

چاپ لیبل متالایز
رنگ بندی بادکنک چینی
محصولات سویشرت – سفارش آنلاین انواع سویشرت به صورت آنلاین – چاپ نفیس

لیست قیمت چاپ پازل 40 تکه قابدار :

در خصوص هر محصول توضیحات کامل و کافی داده شده است و پس از سفارش مشتری نمی تواند ادعای بی اطلاعی از میزان آگاهی بدهد. لذا توصیه ما به شما کاربران عزیز این است که با نهایت دقت متن های مندرج در چاپ نفیس را مطالعه کنید.

لیبل سلفون براق گرد ( دایره ای )

زمان تحویل چاپ پرچم رومیزی ریشه دار

برای انجام هر تبلیغات اینترنتی و یا چاپی اولین قدم برندینگ تصویر نامزد انتخاباتی می باشد. تصویری نامزد انتخاباتی خط مقدم و خط قرم هر نامزدی باید قرار بگیرد. داشتن یکسری چاپ عکس و یا چاپ عکس انتخاباتی با کیفیت و حرفه ای برای شروع و وارد شدن به هر نوع تبلیغاتی نیاز و احتیاج می باشد که هر شخصی باید قبل از شروع به کارزار انتخابات اقدام به گرفتن یکسری عکس های حرفه ای و زیبا بکند. سعی کنید برای انجام دادن این کار از یکسری افراد متخصص در این امر بهره و کمک بگیرید.تصویر و عکس شخص کاندیدا باید به گونه ای باشد که قابل اعتماد و با یک چهره آراسته و خندان عکس برداری شده باشد که مردم به آن چهره بتوانند اعتماد بکنند. این عکس قرار است برروی صفحات و چاپ پوستر کاندیدای مورد نظر قرار بگیرید.

هزینه ۵۰۰۰ عدد سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم +A*

و از دیگر عواملی که در زمان تحویل سفارش ها تاثیر گذار می باشد تیراژ سفارش است. ما همواره تلاش خود را می کند که سفارش های ثبت شده خود را طبق زمان مقرر ۱ الی 5 روزکاری چاپ و به مشتریان گرامی خود تحویل نماید ولی در صورتی که سفارش لیوان شما بزرگواران بالای ۱۰۰ عدد باشد احتمال تاخیر در تحویل سفارش وجود دارد که حتما روی پیش فاکتور و قبل از ثبت نهایی سفارش زمان تحویل با مشتریان گرامی هماهنگ خواهد شد ولی برای سفارش های زیر ۱۰۰ عدد هیچ گونه محدودیتی برای تحویل وجود ندارد.
هزینه چاپ سویشرت سفید با چاپ A4*
چاپ روی تیشرت سفید اسپان از جمله تی شرت های پرطرفدار و البته ارزان قیمت می باشد. مواد تشکیل دهنده تیشرت اسپان شامل ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ درصد نخ پنبه می باشد. چاپ روی تیشرت اسپان به خورد پارچه می رود و کاملا قابل شستشو می باشد. البته این تیشرت به دلیل مواد تشکیل دهنده برای استفاده طولانی مدت توصیه نمی شود. چاپ تیشرت سفید اسپان در مجموعه ما به صورت تک و تیراژ انجام میشود. اگر برای طرح دلخواه خودتان به دنبال یک تیشرت با کیفیت هستید و یا برای معرفی شرکت ، لوگو و یا برند خود به دنبال تبلیغات موثر و البته ارزان قیمت می گردید قطعا می توانید برای یکی از گزینه ها به چاپ روی تیشرت سفید اسپان فکر کنید. چاپ نفیس در کنار شماست برای تحقق رویاهایتان
چاپ لیبل سلفون مات در ما در قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

چاپ تراکت و کارت ویزیت

هزینه چاپ پرچم رومیزی ریشه دار*

سایز بندی تیشرت مشکی جودون یقه دار

مشخصات کلی چاپ زیر لیوانی

مشخصات کلی چاپ پازل 40 تکه قابدار

از این رو ما اقدام به ارائه این محصول بسیار با کیفیت و البته ارزان کرده که این پدموس ها علاوه بر جنبه های تبلیغاتی می توانند به صورت شخصی نیز مورد استفاده قرار گیرند و با کمترین قیمت آثار بسیار موثر و کارا هم داشته باشد.

اهمیت چاپ لیوان کاغذی

روش چهارم: طناب بادکنک را زینت بدهید

در چاپ افست تنوع ، محدودیت سایز و محدودیت های بسیار کمتری وجود دارد به دلیل محدودیت هایی که در دستگاه های چاپ دیجیتال وجود دارد این محدودیت ها بیشتر می باشد.
ما قصد داریم در مقاله مزایای چاپ پاکت بصورت تیتروار بهمراه یکسری در این مقاله مطالبی را برای شما بیان بکنیم و سعی کردیم مهمترین دلایلی که می شود بیان کرد در این مقاله یعنی مزایای چاپ پاکت می باشد را بطور کامل برای شما بیان بکنیم. در این مقاله سعی بر این شد علت ضرورت چاپ پاکت را برای شما بیان کرده باشیم.

چاپ هدیه تبلیغاتی