بازیگران سریال آفتاب پرست (+دانلود سریال) در لوین فیلم

بازیگران سریال آفتاب پرست (+دانلود سریال) در لوین فیلم

در سریال ایرانی آفتاب پرست نویسندگی داستان و فیلمنامه سریال جدید نیک نژاد بر عهده کسی می باشد که او هم همانند کارگردان تخصصش در ژانر های کمدی می باشد و خوب می داند که تماشاگر ایرانی چه می خواهد و او کسی نیست جز امیر برادران فیلمنامه نویس و طنز پرداز 41 ساله متولد تهران کسی که هر تماشگر ایرانی حداقل یکی از کارهای او را دیده است و فیلمنامه های او قطعا برای خود رکورد دار هستند چرا که او نویسندگی فیلمنامه فیلم هزارپا را بر عهده داشته است.

برادران در حالی فیلمنامه آفتاب پرست را بر عهده دارد که پیش از این هم در سریال هایی همچون هیولا و دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی حضور داشته است و تلویزیون هم مجموعه ساختمان پزشکان و مسافران را نویسندگی کرده است که هنوز هم سریال های او جزو دوست داشتنی ترین سریال های کمدی تلویزیون ایران محسوب می شوند. با دانلود سریال آفتاب پرست همراه لوین فیلم باشید.

بازیگران سریال آفتاب‌پرست

پژمان جمشیدی بازیگر مطرح سالهای اخیر که تجربه سریال طنز خوب بد جلف رادیو اکتیو را در نمایش خانگی دارد در دومین سریال کمدی خود، نقش جمال پورشه را ایفا می کند. او در این سریال با جعل هویت خود، به اشتباه فرزند یکی از معتمدین محل شناخته شده و مورد احترام قرار می گیرد اما برای نجات دوستش از زندان، به کارهای خلاف خود ادامه داده و موقعیت های طنزی را ایجاد می کند. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

حمیدرضا آذرنگ در سریال آفتاب‌پرست

حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش منوچهر در سریال آفتاب‌پرست است که در زندان به سر می برد تا دوستش به همراه خواهرش بتوانند سرمایه ای برای آزادی و پرداخت بدهی او تامین کنند.

الهام اخوان در سریال آفتاب‌پرست

الهام اخوان در این سریال نقش خواهر منوچهر را ایفا می کند.او که تمام دارایی برادرش را فروخته و خرج خود و پدرش کرده است برای آزاد کردن برادرش از زندان نقشه‌ی عجیبی می کشد که به کمک جمال نیاز دارد.

باران کوثری در سریال آفتاب‌پرست

باران کوثری یکی دیگر از هنرمندانی است که پس از سریال ملکه گدایان، دومین تجربه خود در نمایش خانگی را با سریال آفتاب‌پرست کسب کرد. او در این سریال نقش خبرنگاری به نام مهری گیرایی را ایفا می کند که علاقه بسیاری برای جمع‌آوری خبر و عکس از مفاسد اقتصادی داشته و به همراه دوستش خانم قربانی با بازی شبنم قربانی مدام در این مسیر با مشکل مواجه می شود.

گوهر خیراندیش درسریال آفتاب‌پرست

گوهر خیراندیش یکی دیگر از بازیگران این مجموعه است که شخصیت مادر جمال پورشه را ایفا می کند که بعد از پدر جمال، قصد ازدواج داشته و در مراسم خواستگاری اش، جمال از زندان آزاد شده و مراسم را به هم می زند. او برای تامین مخارج خود در مسابقات تلفنی تلویزیون شرکت کرده و با مهارت بالای خود، مدام برنده جوایز مختلفی می شود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   لپ_تاپ مهندسی

خلاصه داستان سریال آفتاب پرست

نقش اصلی سریال را جواد پورشه با هنرنمایی پژمان جمشیدی ایفا می شود. علت لقب او پورشه در بین ماشین ها به قدرت و سرعت معروفه، جواد هم به قدرت و سرعت در دزدی معروفه که در کار خودش سطح یک حساب می شود. اون که در اوایل سریال تازه از زندان آزاد شده است تصمیم دارد دیگر به کار قبلی خودش ادامه ندهد که ناگهان با پیشنهادی مواجه می شود که دست به کارهای بزرگتر از دزدی می زند.

 

معرفی سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست نام مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر کمدی به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی است که نویسندگی آن را امیر برادران برعهده دارد و پخش آن از تیرماه در پلتفرم فیلم نت آغاز میشود. نقش اصلی این سریال با نام جواد پورشه را پژمان جمشیدی بازی می کند، دیگر بازیگران این سریال طنز را حمید رضا آذرنگ، باران کوثری، گوهر خیراندیش و .. را تشکیل می دهند .

خلاصه داستان سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست ماجرای جوان کلاهبرداری است که سعی می کند با استفاده از اعتبار ساختگی برای خودش پیشرفت کند و زندگی دروغینی را ساخته است.

در قسمت های گذشته آفتاب پرست چه گذشت؟

در قسمت ۱ و ۲ دیدیم که منوچ و جمال پورشه عمری را با کیف قاپی و زورگیری به سر کرده اند در یکی از این عملیات های خود به چنگ پلیس می افتند. در ادامه آن ها به زندان می روند ولی چون جمال جرم کمتری را مرتکب شده بود پس از یک سال از عفو می شود و از زندان آزاد می شود. در هنگام آزادی وی، منوچ از او می خواهد که سراغ خانواده و به ویژه خواهرش برود و از او بخواهد که هر چیز قیمتی که دارد را بفروشد تا منوچ بتواند با دادن طلب هایش و گرفتن رضایت از شاکی هایش از زندان رهایی یابد.

تاریخ پخش سریال آفتاب پرست

سریال کمدی آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران دوشنبه هر هفته به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلم نت منتشر می‌شود. پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ از جمله بازیگران این کمدی پر ستاره هستند و لوگو تایپ سریال آفتاب پرست توسط محمد روح الامین طراحی شده است.

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/