شناسایی و اولویت بندی موانع حمایت ¬مالی از ورزش قهرمانی استان فارس- قسمت ۱۸- قسمت 2

  • الهی، علیرضا،(۱۳۸۳). “بررسی عملکرد سازمان لیگ حرفه ایی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مقایسه آن با سازمان لیگ ژاپن”، رساله انتشار نیافته کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران

 

  • الهی، علیرضا،(۱۳۸۷). “موانع و راهکارهای توسعه اقتصادی صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران”، رساله دکتری، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران
  • عکس مرتبط با اقتصاد

 

  • ایزدی، علیرضا،(۱۳۸۴). “توصیف عوامل موثر بر جذب اسپانسرشیپ شرکتهای اسپانسر فوتبال حرفه ای ایران”، پایان نامه انتشار نیافته کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تربیت معلم تهران

 

  • آزادان،مهدی .عسکریان ،فریبا. رمضانی نژاد رحیم (۱۳۹۱) .بررسی راه کارهای جذب اسپانسر در فوتبال حرفه ای ایران. مطالعات مدیریت ورزشی شماره۱۳بهار ۱۳۹۱،صص۱۳۶-۱۲۳٫

 

  • آندروف، ولادمیر و فرانسوائین،(۱۳۸۰). “اقتصاد ورزش”، ترجمه الله وردی جزایری، سازمان تربیت بدنی

 

  • بازرگان، عباس؛ حجازی،یوسف و اسحاقی،فاخته.(۱۳۸۶). فرایند اجرای ارزیابی درونی در گروه های آموزشی دانشگاهی(راهنمای عملی).تهران: نشر دوران

 

  • بلوریان تهرانی، محمد، (۱۳۸۷). “بازاریابی و مدیریت بازار”. نشر موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی. چاپ دوم

 

  • جماعت، خاطره ( ۱۳۸۶ ). مقایسه دیدگاه های روسای فدراسیونهای ورزشی و روسای شرکتهای اسپانسر در مورد اهداف اسپانسرشیپ ورزشی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه غیرانتفاعی شمال.

 

  • جماعت،خاطره. احسانی، محمد(۱۳۹۰). اهداف مستقیم و غیرمستقیم حمایت مالی از ورزش در ایران، پژوهش در علوم ورزشی شماره۱۰صص۷۲-۵۷٫

 

  • خسرومنش، رحیم. ۱۳۸۸ . تجزیه و تحلیل مدیریت حمایت مالی در باشگاه های تهران – با رویکرد تصمیم گیری. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تهران.

 

  • رجبی،مالک.سلطان حسینی، محمد.رضوی،محمدحسین.حسینی،سیدعماد(.۱۳۹۰). نقش رسانه ها و تماشاگران ورزشی در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی. مطالعات مدیریت ورزشی،شماره۱۳،صص۱۰۶-۹۳٫

 

  • رضوی، سید محمد حسین ( ۱۳۸۳ ). تحلیل سیاست خصوصی سازی در ورزش کشور با تاکید بر ورزش قهرمانی. دانشگاه تهران.

 

  • روستا، احمد. ونوس، داوود. ابراهیمی، عبدالحمید(۱۳۸۳). “مدیریت بازاریابی”. نشر سمت

 

  • عسکریان، فریبا(۱۳۸۳). “بررسی وضعیت اقتصادی صنعت ورزش ایران در سالهای ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ (با تکیه بر تخمین GDSP )”، رساله انتشار نیافته دکتری، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران

 

  • عسکریان، فریبا، جعفری، افشار. ۱۳۸۶ . بررسی میزان مبادلات بین المللی کالاهای ورزشی ایران در سالهای ۷۷ و ۸۰ . فصلنامه المپیک، سال پانزدهم، شماره ۴، ۱۰۳-۹۷٫

 

.

 

 

    1. کاتلر، فلیپ(۱۳۸۳). “مبانی مدیریت بازاریابی”. ترجمه پارسائیان. تهران. نشر ترمه

 

    1. کاتلر، فیلیپ(۱۳۸۴). “کاتلر در مدیریت بازار”. ترجمه عبدالرضا رضایی نژاد، تهران. نشر فرا. چاپ دوم

 

    1. کاظم، محمد(۱۳۸۱). “دید من به فوتبال ایران این گونه است”، تهران، انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چاپ اول

 

    1. کاظمی، رضا محمد(۱۳۸۶). “توصیف عناصر آمیخته بازاریابی در صنعت فوتبال ایران و مقایسه آن با کره جنوبی و ژاپن و ارائه الگوی مناسب”، رساله انتشار نیافته دکتری، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تربیت معلم تهران

 

    1. محرم زاده ، مهرداد،(۱۳۸۵) . مقایسه ی شیو ههای بازاریابی ورزش دانشگاهی کشورهای ایران وترکیه، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی .دوره۱۲، صفحه ی۳۱-۴۶

 

  1. محرم زاده،مهرداد، (۱۳۸۵). مدیریت بازاریابی ورزشی”،نشرجهاد دانشگاهی ارومیه.چاپ اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *