منابع و ماخذ تحقیق تعاریف مفهوم و رضایت مشتری

دانلود پایان نامه

تاریخ وامضاء :
بر خود لازم میدانم از بزرگوارانی که کمک و همیاری علمیشان راهگشای مسیر انجام تحقیق بوده تقدیر نمایم.

  • لذا استاد محترم جناب آقای دکتر محمد رضا احمدی و آقای دکتر جعفر ممی زاده به خاطر تمام مساعدتهای علمیشان در راه به نتیجه رسیدن تحقیق کمال تشکر را مینمایم.
    تقدیم به
    مادر دلسوزم و پدر مهربانم

  • به پاس زحمات بیدریغشان.
    فهرست
    عنوان صفحه
    چکیده ………………………….…………………………………………………………………………………..1
    فصل اول: کلیات تحقیق…………………………………………………………………………………………………….2
    1-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………3
    1-2 بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………………………….. 4
    1-3 اهمیت و ضرورت موضوع……………………………………………………………………………………………………5
    1-4 اهداف پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………..6
    1-5 فرضیه‌های پژوهش………………………………………………………………………………………………………………7
    1-6 روش تحقیق……………………………. ………………………………………………………………………………………..8
    1-7 جامعه آماری پژوهش…………………………………………………………………………………………………………..9
    1-8 ابزار گردآوری داده‌ها……………………………………………………………………………………………………………9
    1-9 قلمرو پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………10
    1-10 استفاده کنندگان از نتایج پژوهش ……………………………………………………………………………………….10
    1-11 تعاریف مفهومی……………………………………………………………………………………………………………….10
    1-12 مراحل انجام تحقیق………………………………………………………………………………………………………….11
    فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق………………………………………………………………………..12
    2-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….13
    2-2 مبانی نظری پژوهش…………………………………………………………………………………………………………13
    2-3 رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………….30
    2-4 کیفیت……………………………………………………………………………………………………………………………37

    مطلب مشابه :  پایان نامه با موضوع اقوام و دوستان و خانواده
    این نوشته در آموزشی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.