منابع و ماخذ تحقیق سیستم مدیریت کیفیت و رضایت مندی مشتریان

دانلود پایان نامه
  • چشم انداز بانک رفاه
    بانک رفاه در سال 1400 نماد ارائه ی خدمات متمایز در بین بانک های کشور خواهد بود.
    مأموریت بانک رفاه
    تلاش مستمر برای ارائه ی خدمات مالی روزآمد به جامعه.
    ارزش های بانک رفاه
    حفظ کرامت انسانی
    مشتری مداری
    نوآوری و خلاقیت
    بهبود مستمر
    تالار افتخارات بانک رفاه
    EFQM
    بانک رفاه به عنوان اولین سازمان ایرانی موفق شد در سال 1386 پس از یک سال تلاش مستمر و انجام فعالیت های مقدماتی، گواهینامه ی تعهد به تعالی را از بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM کسب نماید. این گواهینامه ویژه ی سازمان هایی است که حرکت به سمت تعالی را آغاز کرده اند و دریافت آن توسط بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی در نظام بانکی است. گفتنی است بانک رفاه در سال 1387 و طی سال جاری گام های اساسی را برای دستیابی به گواهینامه ی اشتهار به تعالی از بنیاد مذکور را آغاز کرده است.
    ISO9001 – 2000
    بانک رفاه موفق شد در سال 1380 گواهینامه ی ISO9001 – 2000 را از شرکت DQS آلمان دریافت کند. در راستای ممیزی های مراقبتی سیستم مدیریت کیفیت و بر طبق گزارش تیم ممیزی از شرکت DQS، اعتبار گواهینامه ی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO9001 – 2000 به مدت یک سال دیگر تمدید شد.
    کسب ستاره ی بین المللی کیفیت از مؤسسه ی BID
    بانک رفاه در سال 1388 توسط مؤسسه ی وزینن BID بر مبنای مدل BIDQC100TQM براساس شاخص‌‌های چون کیفیت محوری، مشتری مداری، رضایت شغلی، ارزیابی اثربخشی سیستم ها و … مورد ارزیابی قرار گرفت و موفق به کسب جایزه ی بین المللی ستاره ی کیفیت گردید.
    کسب جوایز پلاتینیوم و الماس از مؤسسه ی بین المللی BID
    بانک رفاه در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت های خود در زمینه ی حرکت به سمت تعالی و سرآمدی سازمانی، افزایش میزان رضایت مندی مشتریان و ترویج فرهنگ مشارکتی و کار تیمی توانست جوایز سطوح عالی مؤسسه ی بین المللی BID شامل جوایز پلاتینیوم و الماس را براساس مدل QC100 مدیریت کیفیت دریافت کند.
    رتبه ی برتر رضایت مندی مشتری
    بانک رفاه در سال 1387 موفق شد برای پنجمین سال پیاپی براساس طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ی ارائه ی خدمات دستگاه های عمومی و دولتی که توسط معاونت رئیس جمهوری انجام شد در گروه بانک ها رتبه ی برتر را از آن خود کرد.
    بانک رفاه فاقد هرگونه شکایت در کمیسیون اصل 90
    براساس اعلام کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در سومین اجلاس پیاپی کمیسیون مذکور، فاقد هرگونه شکایت بود.
    تقدیر از مدیریت صحیح نقدینگی بانک
    بانک رفاه براساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی به دلیل آن چه مدیریت صحیح نقدینگی و انجام عملیات بانکی شایسته بدون اتکا به منابع مالی بانک مرکزی ج. ا. ا عنوان شد، مورد تقدیر قرار گرفت.
    کسب دو مقام در جشنواره ی انتخاب برترین روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی
    روابط عمومی بانک رفاه در دومین جشنواره روابط عمومی های وزارت امور اقتصاد و دارایی با کسب دو عنوان نخست در بخش های کار برنامه ای و فنون روابط عمومی، برترین روابط عمومی سازمان های تابعه‌ی وزارتخانه در سال 1387 شناخته شد.
    فعالیت های بانک رفاه
  • این نوشته در آموزشی ارسال و برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.