منابع و ماخذ تحقیق سازمان تأمین اجتماعی و انواع خدمات بانکی

دانلود پایان نامه
  • در اولین دفعه، خدمت را به طور صحیح انجام می دهند.
    در زمان وعده داده شده، خدمت را ارائه می کنند.
    سوابق را به طور دقیق نگه داری می کنند.
    مسئولیت پذیری
    به مشتری گفته می شود که خدمت چه زمانی انجام خواهد شد.

  • خدمات، سریع ارائه می شوند.
    کارکنان همیشه مشتاق اند به مشتری کمک کنند.
    هیچگاه آنقدر مشغول نیستند که نتوانند به درخواست مشتری پاسخ بدهند.
    ضمانت و تضمین
    می توان به کارکنان اعتماد کرد.
    مشتری در تماس با کارکنان احساس آرامش می کند.
    کارکنان مؤدب و فروتن هستند.
    کارکنان دارای دانش لازم برای پاسخگویی به پرسش ها هستند.
    برخورد متناسب با فرد (همدلی)
    به هر فرد توجه ویژه ای می شود.
    ساعات کاری برای مشتری مناسب است.
    کارکنان به مشتری توجهی خاص دارند.
    واقعاً و قلباً به مشتری علاقه مند هستند.
    کارکنان نیازهای خاص مشتری را درک می کنند.
    2-8) بانک رفاه در یک نگاه
    بانک رفاه در اجرای تبصره ی ماده ی 39 قانون بودجه ی سال 1388 کشور و ماده ی 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه ی کارگران با هدف کمک به تأمین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی های طبقه ی کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه ی مرکزی در تهران و شعبه ی اصفهان آغاز کرد. سرمایه ی اولیه ی این بانک چهارصد میلیون ریال و از سوی سازمان تأمین اجتماعی تأمین شد. بانک رفاه یک بانک تجاری شناخته شده و با بیش از چهارده تجربه در ارائه ی خدمات بانکی، بهره مندی از 10951 نیروی انسانی و در اختیار داشتن 1067 شعبه ی فعال در سراسر کشور، می کوشد از طریق ارائه ی مطلوب انواع خدمات بانکی، رضایت عموم اقشار جامعه را تأمین نماید. این بانک با برخورداری از اعتماد مردم و توانمندی بالای سرمایه ی انسانی خود، در اجرای سیاست های کلان اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش صادرات کالاهای غیرنفتی و تولیدات صنعتی و کشاورزی، خدمات ارزشمندی را به صادرکندگان کشور ارائه می دهد. بانک رفاه از نظر بانک های معتبر بین المللی، یکی از خوشنام ترین بانک های تجاری محسوب می شود که با داشتن کارگزاران منتخب از بانک های تراز اول دنیا، نیازهای مشتریان خود در عملیات بانکی بین المللی را مرتفع می سازد.
    جدول 2-4: ترکیب نیروی انسانی بانک رفاه از لحاظ جنسیت در پایان بهمن ماه سال 1388
    جنسیت
    تعداد کارکنان
    زن
    2087
    مرد
    این نوشته در آموزشی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.