منابع و ماخذ تحقیق دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی

دانلود پایان نامه
  • فعالیت های بانک رفاه را به دو بخش عام و خاص می توان تقسیم نمود. فعالیت های عام در برگیرنده ی کلیه‌ی خدمات مجاز قابلارائه، توسط بانک های تجاری است، فعالیت های خاص نیز شامل کلیه ی خدماتی است که بانک به طور ویژه به برخی از سازمان ها و مؤسسات ارائه می نماید.
    فعالیت های عام:
    انجام کلیه ی عملیات بانکی ریالی و ارزی از قبیل: افتتاح و ارائه ی خدمات مربوط به حساب های جاری، پس انداز، سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت ریالی و ارزی

  • اعطای تسهیلات اعماز ارزی و ریالی در بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات، تجارت، مسکن، صادرات و واردات
    صدور انواع ضمانت نامه های ارزی و ریالی
    انجام انواع تأمین های مالی و اعتباری داخلی و خارجی
    اعطای کارت اعتباری ارزی
    صندوق های اجاره ای هوشمند
    انجام امور مربوط به کارگزاری بورس و …
    فعالیت های خاص:
    ارائه ی خدمات بانکی به سازمان تأمین اجتماعی و جامعه ی تحت پوشش آن
    اعطای تسهیلات و خدمات بانکی به بیش از یکصد مؤسسه ی تولیدی وابسته به سازمان تأمین اجتماعی
    ارائه‌ی خدمات بانکی به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها، دانشجویان، اساتید علوم پزشکی، پزشکان، انستیتو پاستور، سازمان خدمات درمانی، هلال احمر، انتقال خون، سازمان بهزیستی و داروخانه ها
    ارائه ی خدمات بانکی به وزارت کار و امور اجتماعی و سازمان های تابعه
    اعطای تسهیلات به صنعت چاپ و نشر کتاب و اهل قلم و هنر
    موضوع فعالیت بانک رفاه
    به طور کلی موضوع فعالیت بانک شامل موارد زیر می شود:
    جذب منابع
    اعطای تسهیلات
    سرمایه گذاری در زمینه های مختلف اقتصادی
    تسهیل امور بازرگانی داخلی و خارجی [102]
    2-9) پیشینه ی تحقیق
    نخستین و مهم ترین اصل بازاریابی توجه به خواسته ی مشتری است. سازمان ها بدون توجه به خواسته ی مشتری نمی توانند به حیات خود ادامه دهند. البته قبل از مطرح شدن بازاریابی به عنوان یک علم، مؤسسات مختلف به ارضاء نیاز و خواسته ی مشتری می پرداخته اند. اما آن چه که در فلسفه ی جدید مشتری گرایی قابل توجه است نگاه به مسائل از دیدگاه مشتری است. باید دقت داشت که توجه داشتن به مشتری متفاوت از مشتری گرایی می باشد. در فلسفه ی مشتری گرایی، برخواسته ی مشتری تأکید می شود یعنی ابتدا مشخص می شود مشتری چه می خواهد سپس در تکاپوی وسیله یا روش تحقق آن برمی آیند. دو هدف استراتژی مشتری گرایی این است که خدمات ارائه شده توسط سازمان، وجه تمایزی برای مشتری ایجاد نماید که قابل درک و اندازه گیری باشد و تأثیر گسترده و فراگیر بر آن چه که در سازمان انجام می شود، داشته باشد. این فلسفه بدین دلیل مشتری گرایی نامیده می شود که بیانگر یک فرهنگ درون سازمانی است و مستلزم تحول فکری مدیران در باور داشتن و تعهد یافتن به چنین فلسفه ای می باشد. لازمه ی استقرار چنین فلسفه ای، متناسب سازی فناوری و ساختار سازمانی با آن است. بنابراین، لازم است که وظایف و فعالیت های درون سازمانی مورد بازنگری قرار گیرد تا برای ارائه ی خدمات با کیفیت، استانداردهایی تدوین شود، برنامه های تضمین کیفیت طراحی شود و کارکنان فروش در زمینه ی روابط با مشتری آموزش داده شوند. خدمات برجسته باید به وسیله ی خواسته و انتظارات مشتریان مشخص شود. در صورتی که خدمات از نظر عرضه کننده خیلی جالب توجه باشد اما نتواند مشتریان را ارضا کند، خدمات مذکور برجسته و مهم تلقی نمی‌شوند. خدمات برجسته همیشه آن چیزی نیست که عرضه کننده تصور می کند . والری و همکارانش در مقاله ای ابعاد کیفیت خدمات را به شرح زیر توصیف کرده اند:
    جنبه های محسوس خدمات که شامل تسهیلات فیزیکی سازمان (دستگاه) ارائه دهنده ی خدمات، تجهیزات و پرسنل می باشد.
    قابل اطمینان بودن خدمات که به معنی توانایی ارائه ی خدمات طبق شرایط وعده داده شده و با دقت کافی می باشد.
    پاسخگو بودن که به معنی تمایل سازمان برای کمک به مشتری و ارائه ی خدمات طبق شرایط وعده داده شده می باشد.
    شایستگی بدین مفهوم که دانش و مهارت کارکنان و توانایی آن ها موجب جلب اطمینان خاطر و اعتماد مشتری گردد.
    این نوشته در آموزشی ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.