تحقیق درباره مالکیت خانوادگی و ارزش بازار شرکت

دانلود پایان نامه
  • 2-32-3- ارزش بازار شرکت……………………………………………………………………………………………..60
    2-32-4- تعداد پرسنل شرکت……………………………………………………………………………………………61
    2-33- سودآوری(سود)……………………………………………………………………………………………………..62
    2-33-1- نسبتهای سود آوری…………………………………………………………………………………………….62
    2-34- عمرشرکت…………………………………………………………………………………………………………….63
    2-35- بخش دوم: پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………….63
    2-35-1- پیشینه داخلی……………………………………………………………………………………………………..63

  • 2-35-2- پیشینه خارجی……………………………………………………………………………………………………68
    2-37- خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………….74
    فصل سوم: روش اجرای تحقیق
    3-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………76
    3-2- روش کلی تحقیق……………………………………………………………………………………………………..76
    3-3- جامعه آماری ونمونه آماری………………………………………………………………………………………..77
    3-4- روش های گرد آوری داده ها …………………………………………………………………………………….77
    3-5- ابزار تحقیق و موارد استفاده………………………………………………………………………………………78
    3-6- مدل تحقیق………………………………………………………………………………………………………………78
    3-6-1- دسته بندی متغیر ها……………………………………………………………………………………………….79
    3-6-2- نحوه اندازه گیری متغیر ها……………………………………………………………………………………..79
    3-6-2-1- متغیر مستقل…………………………………………………………………………………………………….79
    3-6-2-1-1- مالکیت خانوادگی…………………………………………………………………………………………79
    3-6-2-1-2- مالکیت نهادی………………………………………………………………………………………………79
    3-6-2-1-3- مالکیت شرکتی…………………………………………………………………………………………….80
    مطلب مشابه :  مقاله مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت خدمات و مسئولیت اجتماعی سازمان
    این نوشته در آموزشی ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.